Logo 10 crash :(

Heren,

Dat meen je niet...... :oops: ben zelfs van voornemen zo'n 3DNT kap voor de Eolo te maken........ Ben het wel met je eens dat het kleurenschema van de door Gerard toegevoegde foto echt slecht is (staat d'r ook bij).... maar de vorm van de kap staat volgens mij veel moois toe.... maar ja, smaken verschillen..........

nou ik ben het hier ook met gerard over eens echt yak.
en nog een nadeel heel veel werk als je de boel na het vliegen wil na kijken.
nee geef mij maar pot en boom

WEL opgeven. :D
Ik vind de canopy van een 3DNT er echt niet uit zien. :nooo:
Ik geloof best dat het een uitstekende heli is, alleen als ik er een zou kopen zou er NIET zo'n kap op gaan. En dan bedoel ik de vormgeving.

Smaken verschillen natuurlijk. :wink:

8O Ik dacht dat dit een Duitsland-only aanbieding was.

Hoewel ik de aanbieding net bij een belgische dealer heb besteld :turn-l:

Wou je er net van op de hoogte brengen, maar je bent me dus voor.

cdec

Noem je dat snel? Is nog niets vergeleken met dat ThreeDee MP filmpje dat ik laatst zag. ongeveer 10 x in de rondte per seconde!! En dat in een stall turn :) Dan ook opeens compleet dood stil. Nu is dat ook wel een extreme heli..... Ik wil het wel voor je testen op mijn lipoly maar die staart krijg is lang niet zo snel :(

michel, dat filmpje van john dat is nog lange na niet snel, dat kan erg veel harder :D

Ik ging ook harder, maar dit was een mooi kort voorbeeld. Het gaat mij er om of zo'n sudden stop verantwoord is. Of een heli dat wel of niet zou moeten kunnen hebben. Ik heb ook 3D filmpjes gezien van snel piroëteren en dan ineens vol de andere kant. Alsof een tennisbal terug geslagen werd.

Nog even een quote uit dit draadje dan:
Marcel zei:
Volgens mij kan geen enkele heli daar tegen,als je vol aan het piroetten gaat en je laat hem ineens stoppen(of tegensturen) dan komen er behoorlijk wat krachten op de aandrijving.
Ik ken enkele andere gevallen waarbij ook een heli vol aan het piroetten was en de piloot ineens de stick losliet of tegenstuurde,gevolg:gestripte tandwielen...

cdec zei:
8O Ik dacht dat dit een Duitsland-only aanbieding was.
Blijkbaar idd geen Duitsland-only aanbieding... ik heb ondertussen meerdere mails gekregen van overal rond met het voorstel. Had ik dat geweten moest ik niet al die moeite gedaan hebben natuurlijk :|

Back