logo 400

ik heb een tweede handse logo 400 op de kop getikt .
nu was mijn vraag zijn er ook mensen die een logo 400 met turnegy servo's op de kop hebben en wat jullie bevindingen er van zijn .
heb namelijk een paar servo'gezien, Turnigy MG930 Digital Metal Gear Servo 3.6kg / 26g / 0.14sec voor 14 dollar wat ik geen geld vindt.
heb ze namelijk ook op mijn 450 en ben er erg te vreden over.
ik hoor het wel.

vrg peter

Is het een flybarless logo 400, want dan wordt er wel ff meer van een servo gevraagd...
0,14 sec is dan wel wat langzaam.
Ikzelf denk dat het toch ff te goedkoop is voor een servo..

Tim

het is geen flybarrless systeem .
mijn eerste intensie was om hem op te bouwen met wat goedkopere onder delen .
en hem langzamerhand te gaan upgraden.
zoals andere servo's ,flybarrless,en andere dingen.
ik wil er eerst mee vliegen.

vrg peter

Persoonlijk heb ik 3xFutaba S3115 (analoog) à E25,- p stk op de swash en een DS 361 (Graupner) op de tail (ca. E60,-). Bevalt uitstekend op mijn LOGO 10 (bladen zijn 50cm p stk).
Nou is een lOGO 400 net even kleiner (bladen zijn 42,5cm p stk), maar deze kwaliteitsservo's zou ik wel als minimum hanteren op een kwaliteitsheli; vraag desnoods even na of de servo's die ik op de 10 heb ook op de 400 passen BIJ een speciaalzaak in Mikado-heli's en spare parts. Te denken valt aan Flycam te Lexmond, een fysieke winkel met website Flycam.nl - De GROOTSTE en UITGEBREIDSTE modelbouw helikopter speciaalzaak - Home of de fysieke winkel 4rc.nl 4RC (For Radio Control modelbouw) in Doetingem; hierbij is ook de website vermeld. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de eerste. :wink:

Mvg,
Tjeerd (vader van Taya-chan).

@Tribal69;
Je wil toch niet zeggen, dat wat ik opperde prut is... :rolleyes:

Nee hoor, die zijn goed. De HK Turnigy niet! (heb zelf op de 600 FBL de S3152 en ook niet duur)
Geef een Logo wat hij verdient en hij betaalt je dubbel terug aan vliegplezier!
Je hebt PB Peter!

Laatst bewerkt:
Back