Logo 500 Vstabi gain instelling??

Hallo,

Ik wil graag wat info voor ik ga prutsen ;)

Ik krijg met mijn logo 500 als ik een bocht maak een klapperende staart..duurt een seconde of 4 en dan is hij weer top strak.

Ligt dat aan de gain?
Stel je de gyro gain alleen met de software in?
Of ook in je zender??

Versie 5.0 software en firmware..

Alle info is welkom :)

Grtz Jan

Klopt Jan,

Dan staat je staart gain te hoog.
Je kan dit op de PC (of laptop, telefoon+BT module, Vbar controller) afstellen.
Je kan ook in de pro versie bankswitching inruilen voor tailgain afstelling op een kanaal in je zender (in 5.1 in ieder geval).

Grt,
Eric

Klopt Jan,

Dan staat je staart gain te hoog.
Je kan dit op de PC (of laptop, telefoon+BT module, Vbar controller) afstellen.
Je kan ook in de pro versie bankswitching inruilen voor tailgain afstelling op een kanaal in je zender (in 5.1 in ieder geval).

Grt,
Eric

Thanks, ga vanmiddag proberen..

Grtz Jan

hey Jan. als je die 650 servo van align op de staart hebt zitten zet het dan 1 gaatje verder naar binnen op de servo hevel en stel je range even opnieuw af, dan kan de gain bij deze blijven staan en ben je van het shaken af :)

Als je dat kan doen, oftewel als je de resolutie van de servo nog wat verder kan benutten....
Dan moet je dat als eerste doen inderdaad, hoe meer resolutie op je staart hoe beter.
Goeie tip van Dirk.

Vlieg je met de kunststof bladen die bijgeleverd worden met de logo 500 3d? Had het zelfde probleem, deze vervangen door edge staart bladen en bij mij is probleem verholpen.

hey Jan. als je die 650 servo van align op de staart hebt zitten zet het dan 1 gaatje verder naar binnen op de servo hevel en stel je range even opnieuw af, dan kan de gain bij deze blijven staan en ben je van het shaken af :)

Ha Dirk,
Had net de gain veranderd...voor ik je berichtje las. Ga ik de staartservo ook maar gaatje naar binnen doen. Ik zal m`n laptop wel meenemen volgende keer. Voor de rest is hij zo strak als wat :)
Komt wel goed..
En zitten Curtis blaadjes op..dat moet goed zijn..
Thanks

Back