Logo 600se Lipos

Hallo,

Weet er iemand of de turnigy 5000mah 6 cel accus in een logo 600se passen,zou me deze willen aanschaffen maar enkel als ik mijn huidige accus kan gebruiken van mn 700E.

Grtz,

Len

Het past, maar ik denk dat een 6s systeem in een 600SE niet lekker gaat werken...

Of je doeld op 12s, in dat geval, nee.. moet je meer richting de 6s 4000 gaan zitten. meeste vliegen de 600 op 2* 5s 4500 pakketten..

Opmeten wat erin past, en dat in overweging nemen, gewicht ook zeker niet vergeten

voor de logo peoples:
mocht ik ernaast zitten, verbeter me gerust, ik kan ook niet alles weten.

Gaat, afhankelijk van je vliegstijl, prima.
Als je wilt beesten met 2 stuks 6S 5000 milli's, dan heeft de heli veel te lijden, en zal af en toe een mankementje gaan vertonen door te snelle slijtage van enkele zwaar belaste onderdelen (hoofdtandwiel, vrijlooplager e.a.). Hier zal je in het begin zeker geen problemen mee krijgen, echt na verloop van enkele tientallen vluchten.
Ben je een rustige vlieger, niet extreme HS, en sportvliegen, eenvoudige/rustige kunstvlucht, dan gaat dat héél goed (ik spreek over honderden vluchten, uit eigen ervaring).

Wel moet ik bekennen, dat de heli met een lichte 4000 milli's (12S), of 3700 milli's (12S) zeker meer tot leven komt. Het mooiste is een pack met een totaal gewicht van om en nabij de 1200 gram. De heli vertoond met dit packgewicht zijn ware aard, oftewel heerlijke power en toch de Mikado duurzaamheid!

Hopende kan je hier wat mee.
Vriendelijke groeten,

Aldert

Laatst bewerkt door een moderator:
Vlieg ook 12S 5000mah(ex Trex700E lipo's). mijn ervaring is dat je idd beter 3600-4250mah.Het vliegt prima maar je logo wordt erg zwaar.Met de lichtere lipo's komt je logo pas echt tot leven!

Back