Logo

Bruno van Hoek

Vriend van modelbouwforum.nl
Forum veteraan
PH-SAM
Dit is het logo van het LB sub-forum (moet alleen nog even aan het forum gekoppeld worden, want zo'n plaatje met een zender is natuurlijk niks...):
normal_LB%20Logo-Modelbouwforum%20640.jpg

Maar je bent toch met me eens dat een zender en een kist met antenne echt niet kan bij het LB-forum?

Anders laat je een vrije vlucht kist om die tekening van bruno heen vliegen. Iets van een werp model. het is immers een vrije vlucht en lijnbesturings forum.

Bernard

De bedoeling is, dat het nu zo snel mogelijk gesplitst wordt.
Want zeg nou zelf, 2/3 van de modelvliegsport samengeperst in 1 subforumpje terwijl de resterende 1/3 deel een veelvoud aan aparte forums heeft, dat is toch niet zo als het hoort, toch? Dus graag jullie steun hiervoor... En VV dus ook een eigen logo......

Ik ben jammergenoeg niet zo handig met grafische programma's, vandaar dat mijn voorbeeld een beetje knoeiwerk is, maar het gaat om het idee. Als iemand dat beter kan, dan lever ik wel een duidelijke foto van een handvat.
normal_LB%20Logo-Modelbouwforum%20640.jpg

Je hebt groot gelijk Bruno en ik steun jullie hierin. Al werd een gedeelte maar al samengesteld zoals bij de zweefhoek, en maken ze een hoekje experimenteel of exotische vorm van modelvliegen, en zetten daarin ornithopters, Lijnbesturing en vrijevlucht indoor/outdoor als subforums. Ik noem dit nu zo omdat die 3 nu nog in de minderheid zijn en er helaas niet zo veel mensen continue mee bezig zijn. En dan mag DLG/HLG eigenlijk ook als subforum bij de zweefhoek.

VV en LB, niks exotisch aan. Gewoon 2 van de 3 hoofdvormen van modelvliegen. Daarom 3 hoofdfora, VV, LB en RC. Daaronder willekeurige sub fora. Toch? :D

Nu het eigen LB forum een feit is, zou een bijbehorend logo de kers op de taart zijn.... :wink:

Wie maakt er wat bruikbaars uit mijn voorbeeld?

Zou ook leuk zijn om eens shirts te laten bedrukken in de trant van "Ik doe aan lijnbesturing", geeft zo'n lekker 'ons-gevoel'.

FOX35 zei:
Zou ook leuk zijn om eens shirts te laten bedrukken in de trant van "Ik doe aan lijnbesturing", geeft zo'n lekker 'ons-gevoel'.

In het ergste geval nemen we toch Bruno's proto type! Dat lijkt me eigenlijk precies goed voor de LB groep.
Te mooi is ook lelijk.

We moeten dat op de LB-dag maar ven door nemen.

FOX35 zei:

Had eigenlijk wel verwacht dat er NK-shirts te koop waren afgelopen weekend.
Misschien een idee voor volgend NK?

Regel jij wat, dan koop ik er zeker een! Nee, zonder gekheid, ik heb er al vaak over gedacht om een serie in kleine oplage te laten drukken, zou leuk zijn als aan de Nederlandse deelnemers aan een buitenlandse wedstrijd te zien was dat ze een beetje bij elkaar horen, en ook binnen Nederland, dat jij een echte LB'er bent. Ik heb alleen nog steeds niet het ideale logo en slagzin bedacht. Laten we daar eens een nieuw topic van maken.

Overigens, ik denk dat ik toch graag 2 JAK's van je wil hebben. Wil je die meenemen naar Almere?

Back