Lola body

Discussie in 'Bouwtips rijdende modellen' gestart door krazy, 17 okt 2003.

  1. krazy

    krazy Guest

    Korte vraag:

    Hoe puit je het stuk van de kap bij de achtervleugel. Er zit daar namelijk een zeer nauwe opening waar je in moet spuiten...hoe doe je dit goed zonder te gaan "druipen"?

    Dank u !
     
  2. Dirk Jan

    Dirk Jan Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 apr 2003
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Veenendaal
    Dat kan je dus eigenlijk niet mooi spuiten :) Bij veel LOLA en GTP (die heeft dat ook) is dat stuk dan ook nog half doorzichtig.
    Je kunt het wel een beetje naar buiten buigen zodat je er nog enigszins bij kan. Maar helemaal mooi 'vol' spuiten lukt eigenlijk niet. Dat maakt ook niet zo heel veel uit, want je ziet er niet zo veel van.
     
  3. krazy

    krazy Guest

    Hmz....
    Ik ben nu 3 avonden bezig geweest met afplakken etc. aangezien er bij deze kap geen stickers zaten...nu wil ik die smalle opening ook goed hebben verdikkeme :p
     
  4. Dirk Jan

    Dirk Jan Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 apr 2003
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Veenendaal
    gewoon een beetje opzij buigen met spuiten. Dan komt de verf er wel en krijg je er wel een redelijke laag overheen. Omdat de beide zijkanten heel dicht op elkaar zitten en je ze allebei spuit van binnen, is het resultaat echt wel goed. Je ziet het bijna niet.
    Kijk maar eens in het foto album. Daar staan 2 GTP-kappen van mij en ook nog een van funnybones. Je ziet daar op de foto dat het resultaat best goed is.
    Kijk alleen wel uit dat je niet met je vingers op de natte verf komt als je de kap iets naar buiten buigt :)
     
  5. MeX101

    MeX101 Guest

    haha dat is me wat
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2008
  6. krazy

    krazy Guest

    Als ik via de link op de mainpage naar het foto album ga en vervolgens naar auto's zie ik alleen een foto van een offroad truck die te koop staat maar geen GTP bodies.....

    Doe ik iets fout?

    mvg,
    Mark
     
  7. marvin

    marvin Guest

    volgens mij bedoeld hij het foto album bij algemeen
     
  8. krazy

    krazy Guest

    Yup heb ze eindelijk gevonden :p

    Je ziet er inderdaad weinig van, vooral bij de laatste (je circuit kap).

    Ik hoop dat het bij mij ook zo goed gaat lukken.

    Als het lukt staan er deze week nog foto's op die pagina :)
     
  9. Dirk Jan

    Dirk Jan Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 apr 2003
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Veenendaal
    Er staan nog geen foto's, is het soms mislukt :eek:
     

Deel Deze Pagina