Niet echt een vraag, maar meer een mededeling, omdat er misschien mensen zijn die er hun voordeel mee kunnen doen.
Ik was zaterdag aan het trainen op de club, en de auto stuurde heel sterk naar links. In eerste instantie servo en servosaver los en opnieuw vast, probleem bleef, totdat mijn auto helemaal niet mer naar rechts stuurde. Allerlei dingen geprobeerd, waarna de enige zinnige conclusie bleek dat de zender kapot was (na eerst alle geprogrammeerde instellingen te hebben gewist).
Na ampel beraad maakte mijn zwager-to-be de zender open, die was toch kapot en ik heb er echt geen verstand van. Drie printplaten moeten verwijderen, toen zagen we dat de potmeter (die op vier punten een beetje knullig vastgelijmd of gesmolten zit) los was geraakt. Vastgezet met wat lijm en de auto reed recht als nooit tevoren. Voor die tijd nameljik altijd wel enige moeite gehad met rechtuit trimmen van de auto. Bekend probleem (Corrien?)?
Ik was zaterdag aan het trainen op de club, en de auto stuurde heel sterk naar links. In eerste instantie servo en servosaver los en opnieuw vast, probleem bleef, totdat mijn auto helemaal niet mer naar rechts stuurde. Allerlei dingen geprobeerd, waarna de enige zinnige conclusie bleek dat de zender kapot was (na eerst alle geprogrammeerde instellingen te hebben gewist).
Na ampel beraad maakte mijn zwager-to-be de zender open, die was toch kapot en ik heb er echt geen verstand van. Drie printplaten moeten verwijderen, toen zagen we dat de potmeter (die op vier punten een beetje knullig vastgelijmd of gesmolten zit) los was geraakt. Vastgezet met wat lijm en de auto reed recht als nooit tevoren. Voor die tijd nameljik altijd wel enige moeite gehad met rechtuit trimmen van de auto. Bekend probleem (Corrien?)?