Losi 1:18 Mini Desert Buggy & Mini Desert Truck

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorsports

Forum veteraan
zijn er mensen die deze hebben ? en wat zijn de ervaringen.

Vindt het wel een leuk auto qwa looks e.d ,maar denk dat het ook erg snel zal breken ....

laat de ervaringen maar horen :
ab0204b_1.jpg

ab0204g_1.jpg

ab0204r_1.jpg

ab0204_3.jpg

ab0204b_23.jpg

ab0105_9.jpg

Features:
Fully assembled and Ready-To-Run
Losi radio system with Spektrum 2.4GHz DSM technology
Mini servo with servo saver
Powerful mini Losi RS-280 motor
Forward & reverse, LiPo compatible ESC
7.2V 1100mAh NiMH rechargeable battery pack and wall charger
Realistic roll cage
Mini all-terrain tires mounted on chrome desert wheels
Strut-style front shock mounts
Oil-filled shocks
Durable, molded composite chassis
Full ball bearing equipped transmission with adjustable slipper
Realistic front bumper and skidplate
Adjustable turnbuckles
Secure battery compartment for up to 6-cell NiMH or 2-cell LiPo battery packs
Specs:
Length: 254mm
Width: 178mm
Wheelbase: 164mm
Weight: 541.7g

bron:modelsport UK

Laatst bewerkt:
Ik lees veel negatieve verhalen over de Losi 1:18 modellen op RCM.

Met 2WD en de motor achter de achterwielen lijkt het me ook geen ideale setup. Ga dan voor de RC18B, deze is veel steviger, 4WD, alles in het chassis en natuurlijk ook wat duurder :)

ik ging ook meer voor de 'looks" ,zal niet veel mee gebashed worden ,een enkele keer in de tuin, maar ben al wel bang voor idd de wegligging en het zwaartepunt achterin,laat staan de open kap ......

Wat bedoel je ? De Slash heeft dat ook ja, net als de Rustler, Bandit, Stampede en nog vele andere modellen. Ik vind het geen ideale setup.

Waarom niet als ik vragen mag. Kwetsbaarheid, wegligging.

(leestekens doen het weer eens niet)

Wat bedoel je ? De Slash heeft dat ook ja, net als de Rustler, Bandit, Stampede en nog vele andere modellen. Ik vind het geen ideale setup.

het is misschien wel geen ideale setup, maar wel een hele populaire. bedoelde er verder niets mee. mijn voorkeur gaat zowiezo naar 4wd. remmen op 2wd kost me teveel remweg tijdens speedruns.

@ SCRT, balen van je toetsenbord. Bij de MM hebben ze er liggen vanaf 10 euro, pik er daar een op ;). Vind zelf Logitech het fijnst typen ;). Waarom het niet ideaal is is inderdaad een stukje kwestbaarheid maar vooral het zwaartepunt. Als het zwaartepunt tussen de wielen ligt kun je meer power naar de wielen sturen zonder een wheelie te maken.

@ drkdgglr, dat het populair is weet ik, maar populair wil niet altijd zeggen dat het goed is. 4WD heeft ook meer en meer mijn voorkeur! Ben zelfs aan het denken mijn lieve Rustler weg te doen.

Tja, ze zijn erg stevig, cheap in onderdelen, veel upgrades, wat speelser te besturen. Maar mijn keuze gaat nu nog naar 4WD.

idd de 4WD is wel de favoriet, zeker met een midden diff erbij , iets minder top,maar een veel voorspelbare en vloeiend weggedrag,daar kan de 2wd Losi niet aan tippen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back