Losi 8ight elektro conversie!

Hallo,

Ik heb gisteren een Losi 8ight gekocht met een pak 2.0 hopups, banden, spares, kappen en nog wa spul. De auto ga ik ombouwen naar brushless.
Er komt een MMM 2200kv motor in en een Mamba Monster regelaar.
De auto zal omgebouwd met de standaard Losi conversie set.
Ik hoop de auto deze week af te hebben, ik wacht nog op de conversie set momenteel.

Foto's:
DSC01387.jpg

DSC01390.jpg

DSC01389.jpg

DSC01391.jpg

Eindelijk ervaren wat kwaliteit is :)

Mooie complete set (al helemaal voor dat geld)!! Veel plezier er mee ;)

Bijna alles wat er op het moment aan buggy's te krijgen is rijd beter als een Phaser , die hoort ondertussen thuis tussen de dino's :rolling:

Leuke bak die met brushless echt wel vooruit zal willen ;)

Bijna alles wat er op het moment aan buggy's te krijgen is rijd beter als een Phaser , die hoort ondertussen thuis tussen de dino's :rolling:

Leuke bak die met brushless echt wel vooruit zal willen ;)

Inderdaad, daarnet even gereden :o Veeel beter :D Moet alleen nog wa verder afstellen, want het middendiff is precies te vol, ook al heb ik het volgens het boekje gevuld.

Heb een nieuw kapje gespoten zonder de nitro gaten. Wel een simpel kapje, maar anders werd het wat kostelijk en ben zelf niet echt een grafisch artiest :p

En gereden in vochtigere omstandigheden + nieuw kapje. Niet zeik nat of plassen, gewoon vochtige grond:
DSCF0185-1.jpg

DSCF0172.jpg

Even schoon gemaakt:
DSCF0189.jpg

Laatst bewerkt:
Bedankt, moet dringend ook een foto's maken van de binnekant. Ligt nu een 2.4Ghz setje in en een normale servo arm.
Hitec 645mg is trouwens zondag gestorven :( Heb er nu een digitale Hitec 7954SH is, wat een wereld van verschil zeg.

Heb nog wat kleine dingetjes veranderd:
Nieuwe servo: Hitec 5954HS
Servo link
Mud Guards
Overal verstelbare blokken
2.4ghz erin
2.0 rear hubs
Awnser rc bearings
Shock en diff rebuild

Setup Shocks:
Vooraan: 54 pistons 42.5WT ziet er goed uit zo
Achter: 56 pistons 25WT hier ga ik nog proberen met 27.5WT en 30WT

Diffs: De auto trekt zich erg goed door de bochten nu
Voor: 5K
Midden: 7K
Achter: 2K

Foto's:
DSC01776.JPG

DSC01781.JPG

DSC01784.JPG

Motormount is vandaag gewoon uit zichzelf verschoven... Verschoof al altijd een beetje, maar om de 2-3lipo's opnieuw mesh zetten was goed. Dit keer heb ik niet een lipo kunnen oprijden reed op gras met wat jumps en na 2/3 vd lipo heeft mijn spur het begeven. Motor stond zo ver weg van het spur dat er niet veel contact meer was en hij heeft een half spur afgevreten...

Maw: De losi motormount is bucht!

Back