losi brushless conversion ansmann virus !! UPDATE 5

Ik haal een dikke tien minuten met men lipo, maar wheelies heb ik niet. Ik trek hem wel een paar cm van de grond van stilstand en licht rijdend af. Maar een volledige lukt niet.

Waarschijnlijk ook omdat men middendiff gevuld is met vet....

grtzzz;)

Dat dat de reden was wist ik, olie in de diffs heb ik al geprobeert het vloog er gewoon uit. Ik heb hier al een topic over lopen hoor.

Hoe zou je het dan vastzetten?

grtzzz

Volgens mij had ik ergens gelezen dat je er kit in kan laten lopen. Toen ik mijn TT01 nog had, had ik het achterdiff gelockt met lijm uit zo'n lijm pistool. Maar ik weet niet of dat sterk genoeg is voor een 1:8 buggy.

hotmeld lijm zal wel genoeg zijn, gewoon zorgen dat je het diff goed vult.

de vraag is alleen, wil je dat wel? dat krappe bochten nemen zal de wagen dan minder goed doen.

Ik heb hier nog een 1:8 brandstof buggy, deze zijn centerdiff is volledig gevuld met epoxy en tot nu toe houd dit goedje wel.

grtzzz

das waar, maar hot glue is niet 100% slipvrij he. Een 1:8brushless heeft veel kracht hoor!

heb zonet een losi highroller gekocht om ook weer een brushless setje in te leggen;)

grtzzz

wat ik ook eens gezien heb is dat ze het diff volgooien met gesmolten lood.
Maar misschien wel te zwaar als je een echt snelheidsmonster wilt maken.
Mvg,

Lennert Es

Nu hbe ik net tog wel slecht niews gekregen hoor, men winkelier zei me dat de invoerder voor het merk ansmann er mee gestopt is. Heel belgie kan voorlopig aan geen onderdelen meer komen van ansmann.

Nu ik had nog wel wat onderdelen nodig voor men virus, iemand een oplossing?

grtzzz

Back