Losi High Roller lager tegen de grond.

Discussie in 'Electro offroad' gestart door modelbouwfreak, 3 jul 2010.

  1. Hallo iedereen,

    Omdat ik net een 13.5 turns brushless motor gekocht heb zou ik mijn High Roller graag wat lager tegen de grond hebben?
    Is dit mogelijk? Zoja, hoe???
    Nog een vraagje: Ik ga toch het verschil merken in snelheid en acceleratie tussen de standaard motor en de 13.5 turns brushless?

    Groetjes,

    Modelbouwfreak :D
     
  2. Lochii

    Lochii

    Lid geworden:
    14 apr 2009
    Berichten:
    1.564
    Locatie:
    Het land van Maas en Waal
    Je wil een de rijhoogte van een 'High' Roller lager maken? ;)

    Je zou alle spacers tussen de veren uit kunnen halen, en eventueel de veren zo plat mogelijk monteren (als je daar de mogelijkheid toe hebt) om het nog iets lager te maken.
    Ook zachtere veren monteren als je die hebt. Maar houd er wel rekening mee dat dat ook ten koste gaat van de werking van de veren.
     
  3. Wat betekent spacers tussen de veren weghalen, heb je soms een foto? :)
     
  4. Olii

    Olii

    Lid geworden:
    14 feb 2009
    Berichten:
    1.897
    Locatie:
    Lier BE
    Spacers zijn zwarte ringen met een greepje aan om ze te kunnen bevestigen. Ze zorgen ervoor dat je wagen hoger gaat staan en je veren stijver worden.

    Bij veringen waarbij je moet draaien om de hoogte te verstellen is dit dus niet. Hoe zachter de veer hoe lager die hangt.
     
  5. Arnoldusie

    Arnoldusie

    Lid geworden:
    2 mei 2009
    Berichten:
    270
    Locatie:
    Beneden Leeuwen
    [​IMG]
     
  6. Oké, bedankt! :)

    Maar ik zou heel graag weten of mijn nieuwe motor krachtig genoeg is voor mijn Losi High Roller.
    Dit zijn de specs:

    Nosram
    13.5T
    23040RPM

    Mijn broer heeft nu dit model:
    Albatros modelbouw - E Revo VXL
    Is deze motor te vergelijken met de motor in de e-revo brushless? (In kracht en snelheid) :)

    EDIT: Zou het niet beter zijn om terug naar de winkel te gaan en een krachtigere set te vragen?
    Bijvoorbeeld deze: http://www.mcmracing.com/catalog/el...o-cPath-300000_317000-products_id-394460.html
    Maar dan is de vraag of de High Roller wel 6.5 turns aankan??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2010

Deel Deze Pagina