LOSI LST te luid !

• Topicstarter Topicstarter JelcoGhysels
  • Startdatum Startdatum
J

JelcoGhysels

Guest
Hallo,

Ik rij met een losi lst, nitro.

Een vriend van mij kocht hem een FG beetle pro met een zelfgemaakte uitlaat en die maakte nogal lawaai seg ! We hebben samen de standaard uitlaat erop gemonteerd en gereden. De FG maakte nog niet eens half zoveel lawaai als mijn LST. Mijn conclusie is dus, dat ik beter een andere uitlaat koop wand het is toch vervelend niet ? zoveel lawaai !

Ik ben beginnen zoeken maar heb nog geen andere uitlaat gevonden dan de orginele voor de lst

mvg

Hallo,

Ik rij met een losi lst, nitro.

Een vriend van mij kocht hem een FG beetle pro met een zelfgemaakte uitlaat en die maakte nogal lawaai seg ! We hebben samen de standaard uitlaat erop gemonteerd en gereden. De FG maakte nog niet eens half zoveel lawaai als mijn LST. Mijn conclusie is dus, dat ik beter een andere uitlaat koop wand het is toch vervelend niet ? zoveel lawaai !

Ik ben beginnen zoeken maar heb nog geen andere uitlaat gevonden dan de orginele voor de lst

mvg

je moet ook geen appels met peren vergelijken.

mvg Hans

Die GRP EFRA 3009 pijp uit dat topic gaat in de verkoop bij mij, er is een EFRA 2081 pijp besteld icm een nieuwe motor.
Die 3009 is zeker erg stil, ik kon mijn buggy niet goed horen tussen het bigscale geweld afgelopen weekend in schiedam.

Laatst bewerkt:
Die GRP EFRA 3009 pijp gaat in de verkoop bij mij, er is een EFRA 2081 pijp besteld icm een nieuwe motor.
Die 3009 is zeker erg stil, ik kon mijn buggy niet goed horen tussen het bigscale geweld afgelopen weekend in schiedam.

Wat vraag je stuur gerust foto's

Ik wacht al op de reactie van de modi :eek::eek::eek:

Verkopen doe je via de verkooptopic of privébericht :murder:

Back