T,ja even niet van mij laten weten, druk druk druk met andere dingen.
Het autotje rijd heel erg leuk. Zeker als je met dit mindere en koudere weer lekker binnen aan de slag wilt gaan.
Omdat dit mijn eerste Crawler is heb ik natuurlijk geen vergelijk, maar als je niet te stijl ergens op rijd gaat het heel goed. Als ik zelf op de bank zit kan ik vanaf de grond mijn been op rijden en zo over de leuning bovenop de bank komen en weer naar beneden. Wel leuk
Met één acculading rijd ik ongeveer 10 minuten. Deze is binnen 20 minuten weer vol, dus kun je na een kopje koffie weer lekker verder.
Ik was aan de twijfel tussen een Micro-T of deze, maar ik heb er geen spijt van. Ik woon zelf niet in een vila dus echt heel veel open ruimte heb ik niet in de woonkamer om snelheid te halen. Dan is spelen met zo`n kleine Crawler wel heel erg leuk.
Ik heb hem op Ebay besteld in the USA! In Nederland en Belgie kon ik hem niet krijgen. Ook de Micro-T en de onderdelen schijnen slecht leverbaar te zijn vertelde mijn dealer. Dus keek ik op Ebay en bij mijn andere bestelling (onderdelen voor Savage) heb ik deze mee laten komen.
Ik heb gekozen voor de BND versie zodat ik mijn DX3R zender kon gebruiken. Het binden gaat erg gemakkelijk. Ik reed met 30 minuten nadat ik hem uit de doos had gehaald al rondjes.
Zoek je iets om leuk rustig binnen te spelen, en dat je vrouw gek van je begint te worden doordat zij ook een opstakel is om overheen te rijden, is dit een erg leuk autotje.
Gr Rick