Losi Micro Crawler!

Vandaag ook ééntje aangeschaft, een rtr zwarte uitvoering, ondertussen zijn ook de nodige aanpassingen gebeurd, veren van de dempers gehaald, en de batterij naar de achteras verplaatst.

full

full

full

leuk materiaal voor binnen te rijden, ook voor mij is dit de eerste crawler,
nu heb ik een excuus om de duplo blokken van onder het stof te halen.:mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel stoerder zo`n zwart kapje ipv dat bijna fluo groen!!!

Ik moet nog steeds de aanpassingen doen. Druk druk druk, je kent het wel ;-)

Ook leuk de achtergrond van de laptop (Buell) alleen nu even geen weer voor :-(

Ik ben sinds kort ook de trotse eigenaar van een zwarte rtr micro crawler. Na ongeveer 5 minuten rijden vond ik de prestaties een beetje tegenvallen maar hij had wel potentieel.

Dus heb ik de veren vervangen door de achter veren van een micro desert truck. Hierdoor komt hij net niet in full droop te staan en centreert hij beter dan zonder veren.
Ik heb de aandrijving om gedraaid om meer gewicht op de vooras te krijgen. De accu op de achterkant en de esc uit zijn case gehaald en met krimpkous ingepakt,
deze heb ik op de voorkant geplaatst. En de aanloop in de aandrijving waar veel mensen last van hebben met een vijltje aangepakt.
Deze aanloop is zeer goed te voelen als je de transmissie los haalt van de motor.
Hij rijdt nu veel beter en klimt over veel steilere en moeilijkere obstakels.

Ik heb ook een wiel gewicht setje bestelt van BWD uit amerika.

even een huge kick, weet iemand waar ik dit leuke autootje in nederland kan bestellen? of een webshop met lage verzendkosten?

heel erg bedankt alvast

het is misschien lang geleden, maar het lijkt mij nog steeds de beste plaats voor vragen van de gekrompen crawler.

ik ben van plan een keer eentje aan te schaffen, aangezien ik geen echte crawlplek heb, om te kijken of crawlen leuk is en dat hij redelijk goedkoop is.
alleen hoelang rij je met het standaard accu?
of is de lipo voor (1/24) aan te raden?

Neem van mij aan.. Koop echt niet een te kleine crawler...
Een losi mini crawler kun je binnen en buiten mee crawlen en is niet duur op t moment
Zo'n 70 inc verzenden vind je ze op ebay (dan in de pro uitvoering met een boel optie onderdelen er op). Je moet dan alleen zelf nog de electronica aanschaffen..

Niks mis met een "te" kleine crawler, je moet alleen de ondergrond om op te klimmen ook een beetje op schaal kiezen.
(hebben hier een bult grind liggen, en dat werkt perfect voor de micro crawler. :mrgreen: maar verwacht niet om net als een 1:10 crawler over een klinker heen te klimmen oid.

't is een erg geinig autotje, zwaartepunt ligt standaard te hoog en de dempers zijn bagger, maar standaard vind ik hem al erg leuk om mee te rijden.
't is net als alle losi micro auto's een fun dingetje, meer niet. (maar om eerlijk te zijn.. als ze de Micro Trail auto eerder hadden uit gebracht, had ik die gehaald. ziet er net weer cooler uit. :mrgreen: )

http://www.losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSB0238

Laatst bewerkt:
tja natuurlijk zo ik de basis aanpassingen doen voor de micro dus dat is geen probleem.
en ik toch geen crawlergebied, dus het is gewoon leuk om over lego, onopgeruimd bureau of zoiets heen te rijden.

ik vind toch de crawler beter dan dan de trail want het ziet er echt veel crawlerachtiger uit.

Ik heb hem en hij doet best goed zijn werk.
Ook is die stevig en bijna niet kapot te krijgen.

Best een aanrader voor binnen!

Back