Losi Mini 8ight en LC-Racing EMB 1h 1/14 buggy topic

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Auto-G, 15 sep 2011.

  1. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht
    Op zich ook mooi , echter de velgen ?>:hammer:. En dan de zwarte strepen iets van donker blauw .:koud:
     
  2. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Dit was mijn Phats body Mini.
    [​IMG]

    En dit was mijn Ford.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.799
    Locatie:
    Flevoland
    Wat betreft die spoiler, zeker laten aansluiten.
     
  4. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Is de mini body al af?
     
  5. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht
    nope, alles staat in een hoekje incl de Buggy/Rally met de Ford kap , de mini moet nog verder passend gemaakt worden, even geen zin ,misschien wel helemaal de EMB verkopen ,even andere leuke dingen doen :bye:;)
     
  6. anthem2

    anthem2

    Lid geworden:
    23 sep 2011
    Berichten:
    2.118
    Locatie:
    Belgie,Antwerpen,Brasschaat
    Het is al een tijdje wat stiller hier vind ik.Iedereen weer wat anders aan het rijden?Auto's en onderdelen nog te krijgen?Ben laatst in Sittard geweest voor de eerste keer om daar onroad en mini z te gaan rijden,die buggy baan vond ik ook wel tof en direct dacht ik bij mezelf "zo'n lc racing zou hier wel leuk zijn denk ik" maar voor ik opzoek ga naar een 2dehandsje wil ik wel zeker zijn dat alles nog goed te krijgen valt.Liefst in Belgie, maar krijg de website van dmparts niet open? Vandaar dus de vraag.
     
  7. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    In NL is het merk volgens mij nog niet echt doorgebroken. Je zou ook voor een Losi Mini 8ight kunnen gaan daarvan zijn de onderdelen wel makkelijker te verkrijgen.
     
  8. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht
    Doorbraak?,denk dat de gehele 1/14 schaal niet echt voor een doorbraak zorgt, denk ook aan de losi mini 8ight , die worden regelmatig te koop aan geboden .
    Ik bestel onderdelen altijd in D : http://www.trade4me.de, voldoende op voorraad en snelle levering , maarja wat heb ik kapot gehad aan de LC ?, niks :thumbsup:, maar ik doe geen wedstrijden ...Vindt het nog steeds een stevig en duurzaam karretje , de Losi mini 8ight vindt ik dan te duur qwa aanschaf / kwaliteit , maar de prijzen liggen hedendaags dicht bij elkaar .....

    suc6
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2015
  9. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Het zijn leuke karretjes beide maar ik betrap mijzelf er ook op dat hij alweer een half jaar in de kast staat zo niet langer. Het leukst komen ze tot hun recht bij indoor offroad (tapijt) banen. In de UK is het wel een hele rage. Ik heb met de LC zat verbogen shocktowers gehad. Een keer verkeerd op je dak landen en hij is krom. Evenals bij de standaard losi towers.
     
  10. steventrx

    steventrx

    Lid geworden:
    7 sep 2013
    Berichten:
    1.445
    Locatie:
    Berkel en Rodenrijs
    Erg jammer inderdaad. Lijken mij zeer leuke wagentjes. Zeker door het formaat!
    Helaas kun je niet alles hebben ;-)
     
  11. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht

    okee, van de schokbrekers is voor mij nieuw, rij meestal op verharde ondergrond of schoolpleintjes met een laagje zand , heerlijk glijden e.d , maar hij staat bij ook al weer een tijdje op een laag pitje , waarschijnlijk gaat de 1/14 tak in de verkoop .....
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2015
  12. anthem2

    anthem2

    Lid geworden:
    23 sep 2011
    Berichten:
    2.118
    Locatie:
    Belgie,Antwerpen,Brasschaat
    Ok bedankt voor de antwoorden, ik blijf er nog even over nadenken. Er staat hier ook alweer zoveel :D
     
  13. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht
    Tsja , keuze's , keuze's en keuze's maken :koud:, er staat er 1 te koop in het te koop deel :cool:
     
  14. baja5Bowner

    baja5Bowner

    Lid geworden:
    12 mrt 2013
    Berichten:
    33
    Hay hay lang geleden hier

    Ga de lc emb 1h nog eens van onder het stof halen om mijn neef er mee te laten rijden.
    Om ermee te starten zou ik wel liefst een originele nimh accu hebben iemand die weet waar ik die kan kopen ? Alsook de bandjes en velgen enz.. ?
    Grts nic
     
  15. Dimi74

    Dimi74

    Lid geworden:
    15 apr 2012
    Berichten:
    70
    Locatie:
    omg Utrecht
    Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een andere body voor hun LC racing wagen de engelse firma Phat Bodies is weer levend en er kunnen weer bodies en wings bij hun besteld worden.
    http://phatbodies.bigcartel.com/
     
  16. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Ik wist niet eens dat ze niet levend meer waren. Vond de verzendkosten altijd wel prijzig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2016
  17. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    heb nog een orginele nihm van losi liggen. met ec3 stekker. Stuur maar pb
     
  18. Dimi74

    Dimi74

    Lid geworden:
    15 apr 2012
    Berichten:
    70
    Locatie:
    omg Utrecht
    Zag het via een ander forum.
    Ze zijn inderdaad inclusief verzendkosten niet goedkoop maar voor dit soort wagens heb je niet veel keuze.
    Heb zelf de Kaboom body en de Mini body(ongespoten:()moet zeggen zijn wel van goede kwaliteit
     
  19. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Heb ook een body van ze gehad maar vond het tegenvallen voor die totaalprijs. Geen overspray folie en geen afplakstickers voor de ramen staat mij bij
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2016
  20. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.799
    Locatie:
    Flevoland
    Hun wings en de "Turbo" body zijn wel tof. Maar raamstickers zou wel fijn zijn. Wings zijn stevig genoeg, body was best wel dun bij de zijkanten. Misschien is dat nu verbeterd?
     

Deel Deze Pagina