Losi Super Baja Rey 2.0 Gopro edition

Discussie in 'Electro offroad' gestart door dominosteen, 27 apr 2021.

Tags:
  1. dominosteen

    dominosteen

    Lid geworden:
    30 sep 2018
    Berichten:
    26
    Locatie:
    Omg .Utrecht
    Toch begon het weer te kriebelen na een lange tijd afwezig te zijn , en altijd al fan geweest van Losi , eerst de Rally waar ik een jaartje wedstrijden op fun niveau heb gereden, later de Baja Rey 1/10 , stock uit de doos veel km 's meegemaakt nadat wel eerst de aandrijfas aan de achterzijde gerepareerd moest worden .Per ongeluk een filmpje gezien van de Desert trucks in de USA , en al aan het twijfelen geweest tussen de Traxxas utimate Desert truck :frustie:, en de Losi 1.0 , kwam de 2.0 op mijn pad , en voilĂ  niet geraarzeld en de aangeschaft .
    Sommige kennen mij nog wel onder de naam : Motorsports , en door allerlei reden niet meer actief geweest onder dat account vandaar het nieuwe account .

    [​IMG]

    [​IMG]


    Uiteraard wachten op de lipo's en daarna "mijn ervaringen" met dit monster en misschien de "verbeteringen" , of niet ,

    more to come

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2021
    Cnn, RFAC en Unusual RC vinden dit leuk.
  2. Happy-Spica

    Happy-Spica

    Lid geworden:
    11 jun 2007
    Berichten:
    94
    Locatie:
    Nieuwkoop
    Hoe bevalt hij?
     
  3. dominosteen

    dominosteen

    Lid geworden:
    30 sep 2018
    Berichten:
    26
    Locatie:
    Omg .Utrecht
    Zoals ik van Losi gewend ben ; prima met betrekking tot de kwaliteit .
    En zeker genoeg snelheid en kracht , zeker in wat ruwer terrein waar de 1/10 het laten afweten . Ik rij niet als een " speedmonster" , gewoon op 6S , blijft alles binnen de beperkingen qwa warmte en slijtage .
    Minpuntje is de toegang naar het batterij compartiment , daar had losi beter over na moeten denken , zeker als de ondergrond zanderig is en wilt de lipo's wisselen , gaat dat moeizaam doordat het mechanisme vol met zand zit en niet werkt , maar een paar tikken met de rubbere hamer op de deksel zorgt er voor dat het zand eruit gaat .

    de vering heb ik ook aangepast , op de onderstaande foto's is goed te zien hoe ver hij inveert, na de mod is dat stukken beter



    5255F4FB-AA5D-4064-9124-F820725B5E96.jpeg 4A6D6950-876C-40A0-B028-310F09B8AC4B.jpeg 9FF8342E-A251-4AA4-9A79-4156424342A6.jpeg D09E2D8D-553E-40E1-B5D4-7A29876A074E.jpeg
     
    HeliKoper en Cnn vinden dit leuk.
  4. Happy-Spica

    Happy-Spica

    Lid geworden:
    11 jun 2007
    Berichten:
    94
    Locatie:
    Nieuwkoop
    Heb er ook 1 sinds een paar weken.
    Zeer tevreden over,wat een auto.
    En wat kan hij een hoop hebben.
    Heeft al flink wat klappers gemaakt maar grote stukken/kosten heb ik nog niet gehad.
     

Deel Deze Pagina