Heeft iemand een idee hoe ik de kruiskop bouten van de Caliber 30 los krijg. Het gaat op de twee bouten van de uitlaat. Deze zitten zo vast dat de kop (zelfs met een goed passende kruiskop philips no 2) stuk gaat. Ik wil deze bouten vervangen voor imbus (heb er al veel vervangen voor imbus) maar deze twee krijg ik met geen mogelijkheid los.
Imbus is zo veel makelijker dan die kruisschoeven dus elke keer als ik los draai voor controle ofzo vervan ik de bout voor een imbus. Nu heb ik wat lekkage problemen op de drukaansluiting van de uitlaat en wil ik deze er af halen om die aansluitin opnieuw vast te zetten maar dat kan pas na het verwijderen van die twee stomme bouten.
Gr Remco
Imbus is zo veel makelijker dan die kruisschoeven dus elke keer als ik los draai voor controle ofzo vervan ik de bout voor een imbus. Nu heb ik wat lekkage problemen op de drukaansluiting van de uitlaat en wil ik deze er af halen om die aansluitin opnieuw vast te zetten maar dat kan pas na het verwijderen van die twee stomme bouten.
Gr Remco