losse Fh12 cabine (waar verkrijgbaar)?

• Topicstarter Topicstarter badmuts20
  • Startdatum Startdatum
B

badmuts20

Guest
Hallo luitjes,

Wil een beetje gaan experimenteren met het kleurenschema van de truck.
Nu ben ik dan opzoek naar een complete cabine voor de FH12.

Ik kan echter nergens een webshop en/of bestelnummer vinden voor alleen de cabine.
Iemand misschien een idee waar en hoe te verkrijgen?

Alvast bedankt,

ha top,

Die ebay is niet zo heel duur hoor vind ik.
Alleen mis ik de cabine zelf bij hem.
Ff een mail gestuurd, ander is die nog wel via de website die je aangeeft te bestellen.

volvo cabine

een volvo cabine van tamiya los kopen bij bijv seidel is 120 euries en als je een complete kit koopt in japan is hij compleet met chassis en alles wat er bij hoort met verz kosten rond de 200 euries en wat je overhoud,het chassis en assen en motor verkoop je op marktplaats,
maar dat is mijn mening hoor,ik zeg het enkel maar even,
mvg markioo

hehe daar zat ik dus ook al aan te denken.
Maarja als ik een complete truck koop dan wil ik hem waarschijnlijk ook zelf bouwen. ;-)
Dus ja dan zit je weer met 2 trucks.
En dat zal waarschijnlijk dan ook geen volvo zijn maar een scania. :-)

maar de prijzen van de ebay verkoper zijn een stukkie lager als die van Siedel. Dus eerst maar ff reactie afwachten van onze zuiderbuur.

Laatst bewerkt door een moderator:
volvo

hoi badmuts
das wel ebay he,daar mot wel op geboden worden en de prijs kan op t laatst echt omhoog schieten,en dan moet je wel precies weten welke parts setjes je nodig hebt voor een complete cabine,elk schroefje en moertjes die in welke schroefzakje ze zitten,ik zeg het maar,
mvg markioo

hoi badmuts
das wel ebay he,daar mot wel op geboden worden en de prijs kan op t laatst echt omhoog schieten,en dan moet je wel precies weten welke parts setjes je nodig hebt voor een complete cabine,elk schroefje en moertjes die in welke schroefzakje ze zitten,ik zeg het maar,
mvg markioo

Klopt, meestal ben je zo'n €15,- of zelfs €20,- kwijt voor een setje.
Het is ook aan te raden om in de laatste minuten van het aanbod aanwezig te zijn!

heb nog een nieuwe cabine liggen maar weet niet meer wat ik ze betaald heb,
wat is ongeveer de richtprijs voor zon cabine?

cabine

hoi yveske
zo een cabine das altijd wel 5 euries waard,okee 10 dan,haha geintje
een gemiddelde tamiya cabine los in onderdelen ben je rond de 110 euries kwijt,en tweede hands 50 tot 60 euries gebouwd/gespoten en ongespoten
60 tot 100 euries,zelf heb ik nog een nieuwe ford aeromax cabine met sideskirts en uitlaten ongespoten liggen voor 90 euries,dus liefhebbers grijp deze kans,
mvg markioo

Back