Cheeta Forum veteraan 3 feb 2009 #1 Hallo. wie weet of ze uberhaupt al los te verkrijgen zijn? afgelopen zaterdag de trailer overgenomen van cor (bvdh) op het forum. maar de 4 kleine glaasjes 2x wit en 2x oranje blijken te ontbreken. Dus nu hoop ik dat deze nog los te krijgen zijn??
Hallo. wie weet of ze uberhaupt al los te verkrijgen zijn? afgelopen zaterdag de trailer overgenomen van cor (bvdh) op het forum. maar de 4 kleine glaasjes 2x wit en 2x oranje blijken te ontbreken. Dus nu hoop ik dat deze nog los te krijgen zijn??
adrie van gerwen 4 feb 2009 #2 glaasjes Cheeta zei: Hallo. wie weet of ze uberhaupt al los te verkrijgen zijn? afgelopen zaterdag de trailer overgenomen van cor (bvdh) op het forum. maar de 4 kleine glaasjes 2x wit en 2x oranje blijken te ontbreken. Dus nu hoop ik dat deze nog los te krijgen zijn?? Klik om te vergroten... deze zijn te koop bij hobma. ik betaalde voor 10 glaasjes €.10,13 +€.6,50 verzend kosten. gr.adrie
glaasjes Cheeta zei: Hallo. wie weet of ze uberhaupt al los te verkrijgen zijn? afgelopen zaterdag de trailer overgenomen van cor (bvdh) op het forum. maar de 4 kleine glaasjes 2x wit en 2x oranje blijken te ontbreken. Dus nu hoop ik dat deze nog los te krijgen zijn?? Klik om te vergroten... deze zijn te koop bij hobma. ik betaalde voor 10 glaasjes €.10,13 +€.6,50 verzend kosten. gr.adrie
Cheeta Forum veteraan 4 feb 2009 #3 10 glaasjes??? ik heb er maar 2 om 2 nodig zover ik weet. maar dat maakt verder niet uit ik zal ze eens mailen of bellen
10 glaasjes??? ik heb er maar 2 om 2 nodig zover ik weet. maar dat maakt verder niet uit ik zal ze eens mailen of bellen