losse nimh cellen te koop..waar?

ik zoek nimh cellen van 3,6 volt voor een "Micro Dancer" van Graupner...
of een accu pakket van 120mAh ook 3,6 volt

als ik een nieuw accu pakketje koop bij graupner kost me dat 13 euro...dat kan goedkoper of niet?

alvast bedankt

groeten Freek

Freek,
Losse NiMH cellen zijn in elke modelbouwwinkel te koop.
Even zoeken met Googel of zo zal je ook een heleboel andere winkels en/of internet winkels opleveren. Het zal dus niet moeilijk moeten zijn om een nieuwe accu te maken.

koop niets van graupner

SLECHT

heb er een zender van gehad, een motor en een ESC, koop batterijen van intellect, veel beter

Das nou al de 2e keer dat je Graupner afkraakt. Heb je een gefundeerde reden, of is het een persoonlijk iets?

battman levert veel losse cellen. Even googelen (www.battman.de?) voor de site...

Groetjes,

Ton.

ik heb bij elkaar 3,6 volt nodig, mijn orginele accu heeft een capiciteit van 120mAh maar als ik de kleinste accu's in conrad zijn de cellen ongeveer even groot maar met meer capiciteit. komt dat omdat dat gewoon betere cellen zijn?

als ik op de site van Graupner kijk kan je daar ook losse cellen kopen maar dan staat er een set van allerlei soorten cellen voor € 1,65 maar krijg je dan zo'n set of een bepaald soort cel want ik moet er drie van 1,2 volt dat niet al te zwaar is.....

http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AA?wgr=65

Back