H
hilbren
Guest
ik ben dus op zoek naar een redelijk goedkope motor, aangezien mijn hpi motor steeds slechter gaat presteren.
Nu had ik al wat vraagjes gesteld in een ander topic, maar omdat daar eigenlijk de meeste vragen wel beantwoord zijn, en ik daar met mijn vragen aardig offtopic ben, heb ik maak even een nieuw topic gemaakt.
ik zie dus overal (iig al drie winkels: Speedlane, Vasco, en PKracing) van die "hot boddies" motoren liggen.
ik vroeg mij af of er al mensen waren die al wat ervaring hebben met deze motor :?:
Er werd namelijk verteld dat er RB onderdelen in zouden zitten.
En bijna allemaal hetzelfde verhaal, maar nergens iets van specificaties)
plaatje:
en weet iemand of het moglijk is om een motor met een achter uitlaad te monteren op een hpi rs4 rtr3 :?:
ik zie namelijk deze motor staan bij pk (voor een leuk prijje van 160 euro)
plaatje:
of zijn er nog betere motoren te krijgen voor deze prijs :?:
ik zoek wel iets met een trekstarter
PS: ik ben nog steeds op zoek naar de officiele site an force :!:
Nu had ik al wat vraagjes gesteld in een ander topic, maar omdat daar eigenlijk de meeste vragen wel beantwoord zijn, en ik daar met mijn vragen aardig offtopic ben, heb ik maak even een nieuw topic gemaakt.
ik zie dus overal (iig al drie winkels: Speedlane, Vasco, en PKracing) van die "hot boddies" motoren liggen.
ik vroeg mij af of er al mensen waren die al wat ervaring hebben met deze motor :?:
Er werd namelijk verteld dat er RB onderdelen in zouden zitten.
En bijna allemaal hetzelfde verhaal, maar nergens iets van specificaties)
plaatje:

en weet iemand of het moglijk is om een motor met een achter uitlaad te monteren op een hpi rs4 rtr3 :?:
ik zie namelijk deze motor staan bij pk (voor een leuk prijje van 160 euro)
plaatje:

of zijn er nog betere motoren te krijgen voor deze prijs :?:
ik zoek wel iets met een trekstarter
PS: ik ben nog steeds op zoek naar de officiele site an force :!: