Mmm. Da's vals spelen. De strecker moet ruim boven zijn macht presteren, waardoor deze warm wordt, en de magneten snel hun kracht zullen verliezen.
Je hebt gewoon een normaal presterende motor vervangen door een lichtere motor die in principe overbelast wordt.
In dat licht gezien vind ik jouw opmerkingen niet terecht.
Het lijkt er sterk op dat prop-er de meetgegevens van de ene test in de andere test heeft willen interpreteren. Het zal duidelijk zijn dat je dit niet zo maar kunt doen daar er tal van verschillende parameters in het spel zijn.
Ik probeer middels een tweetal testen aan te geven dat de motoren vergelijkbare afmetingen, gewicht, vermogen, efficientie en prestaties hebben, en de Strecker dus niet over bijzondere eigenschappen beschikt, die hem zijn prijs waard maken.
Jij merkt daarover op dat dat appels met peren vergelijken is. Het verschil tussen beide onafhankelijke testen is mijn inziens niet van belang in deze discussie. De Strecker is immers echt niet ineens twee keer zo krachtig in een andere test. Met andere woorden, het gaat mij om de indicatie.
Vervolgens ga je zelf appels met peren vergelijken, door een overbelaste motor te vergelijken met een grotere, normaal belaste motor, en wordt vervolgens het mooie antriebsrechner ook nog even beklad.
Je rekenprogramma deugt dus niet
Het programma bevestigd de opgave van Strecker zelf, en de gegevens van de brushless test.
Ik ben blij te horen dat de Streckers bevallen, maar er zijn nog altijd geen meetgegevens die bevestigen dat de Strecker een efficientere motor is dan een vergelijkbare AXI.
(En kom niet aan met de gegevens van de site van Strecker zelf, want ze zijn niet representatief)