Lrp bx s8 of hpi buggy

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door kenesoef, 22 dec 2012.

  1. kenesoef

    kenesoef

    Lid geworden:
    4 dec 2011
    Berichten:
    27
    Hallo allemaal,
    Ik wil weer een nieuwe nitro off-road auto gaan kopen. De LRP bx s8 lijkt me een goede auto, vrijwel even goed als een hpi 4.6 of 3.5 buggy of een 4.6 truggy. Maar wat ik dus zo raar vind is dat de LRP een stukje goedkoper is. Kunnen jullie mij hier wat over vertellen, of weten jullie waarom dit is?

    Alvast bedankt,
     
  2. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    Wat ik wel weet is dat hpi best duur is. Wss is hpi daardoor wat duurder. Qua kwaliteit zal het niet erg verschillen
     
  3. dustyrick

    dustyrick Guest

    Wil niet te bot zijn hoor, maar deze reactie zal hem niet veel verder helpen..


    Het verschil in prijs zal aan meerdere dingen liggen.

    Je kan sowieso geen buggy met truggy vergelijken als je naar de prijs kijk. Een truggy zal eigenlijk altijd duurder zijn. Ongeacht het merk, net zoals een 3.5cc uitvoering of een 4.6cc uitvoering.

    Het prijsverschil tussen de LRP bx s8 en de HPI Trophy 3.5cc (buggy) is zo €50. Ik zou voor die €50 meer zelf voor een Trophy kiezen. Heb hem zelf ook gehad en bij ons op de club word er volop mee gereden. Het is een goede en stevige auto en kan best wel wat hebben.

    Het enige wat mij erg tegenviel waren de rtr servo's die erop zitten. De gas/rem servo heb ik er gewoon opgehouden, want deze was in mijn ogen sterk/snel genoeg. Echter heb ik de stuur servo al snel moeten vervangen, want na mijn 2e keer rijden waren de tandwielen binnenin al grotendeels zonder tanden.

    Ik heb er toen een degelijke Savox servo opgezet en heb daarna een hoop plezier gehad van mijn Trophy.

    Over die LRP buggy kan ik je helaas niet echt veel vertellen, want ik heb zelf nooit een LRP auto gehad of mee gereden.

    Hoop dat je hier wat aan heb.
     
  4. kenesoef

    kenesoef

    Lid geworden:
    4 dec 2011
    Berichten:
    27
    Naja eigenlijk zoek ik iemand die ervaring heeft met beide auto's, en mij dus kan vertellen wat de plus- en minpunten zijn van beide auto's en welke volgens hem nou echt het beste is.
    Maar alsnog erg bedankt voor de genomen moeite om mij te helpen!
     
  5. igot

    igot

    Lid geworden:
    14 aug 2010
    Berichten:
    306
    Laatst kwam ik een JQ RTR buggy tegen... ik vond dit echt een super buggy alleen al om te zien. JQ is normaal een merk dat enkel wedstrijd auto's fabriceert, maar nu ook een RTR heeft uitgebracht. Ik meen dat hij 349 euro kost, compleet excl. start accessoires.
     
  6. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    het grootste voordeel van de LRP is dat er geen Force motor op zit...
     
  7. snoezzle

    snoezzle

    Lid geworden:
    11 dec 2012
    Berichten:
    92
    Locatie:
    noord-antwerpen
    is force niet goed dan?

    ben er zelf best tevreden over,voor een rtr blokje tenminste.
     

Deel Deze Pagina