LRP lipo

Heeft er iemand een idee waar ik volgende lipo zou kunnen vinden/kopen ... liefst hier in Belgenland (of ne vlotte online winkel).
LRP Lipo 5300 (25C ... of de nieuwe 40C als dat kan).
http://www.lrp.cc/en/products/vtec-...ition-car-line-hardcase-5300-40c-74v/details/

mijne lokale winkel = MCM, en die zou in principe de Nosram-versie moeten hebben ... maar die kerels hebben de laatste tijd haast niets meer in stock (banden, inserts, onderdelen, .. op alles moet ge wachten)

Na wat nalezen, ben ik ervan overtuigd dat da geen slechte Lipo is en ik kan een capaciteits-beest gebruiken voor een komende offroad-endurance-race (bij TRC in Waterloo)

Laatst bewerkt:
Heeft er iemand een idee waar ik volgende lipo zou kunnen vinden/kopen ... liefst hier in Belgenland (of ne vlotte online winkel).
LRP - LRP LiPo Competition Car Line Hardcase 5300 - 40C - 7.4V

mijne lokale winkel = MCM, en die zou in principe de Nosram-versie moeten hebben ... maar die kerels hebben de laatste tijd haast niets meer in stock (banden, inserts, onderdelen, .. op alles moet ge wachten)

Na wat nalezen, ben ik ervan overtuigd dat da geen slechte Lipo is en ik kan een capaciteits-beest gebruiken voor een komende offroad-endurance-race (bij TRC in Waterloo)
De importeur in ned heeft ze ligen dus probeer een ned shop Roal in roosedaal bv

LRP - LRP LiPo Competition Car Line Hardcase 5300 - 40C - 7.4V

Bij hobby car shop :) van de
He hi Ha Theo

kan zijn, Snoebel, maar in de Belgische offroad gebruiken we enkel Hardcased.
gewoon een kwestie van veiligheid en minimaliseren van risico's .. voor jezelf én mederacers

verkrijgbaar bij den Theo, Cooper?
Dan is't beslist! Ga'k zeker daar. alleen al vanwege de sympathieke service ..
direct eens bellen zie

kan zijn, Snoebel, maar in de Belgische offroad gebruiken we enkel Hardcased.
gewoon een kwestie van veiligheid en minimaliseren van risico's .. voor jezelf én mederacers

Rijden jullie zó slecht dan? :)

Doe jezelf een lol en koop die LRP rommel niet. Zijn de slechtste lipo's die ik tot nu toe gezien heb. Ik heb zelf een 3s 2150 van ze, pure rotzooi. Slechte performance, hoge weerstand, haalt z'n capaciteit niet. Zou 25C moeten zijn, maar 10C is eerder de waarheid.

Clubgenoot heeft een LRP in z'n zender: zelfde verhaal. 3S2100: pure rotzooi.

Andere clubgenoot heeft een klein LRP pakketje voor z'n shock... het wordt eentonig zo: pure rotzooi.

Doe jezelf een lol, koop goede lipo's.

Dat snap ik wel.. maar moest toch ff lachen toen je monster capaciteit schreef :-)

Ik heb er twee onderweg, gaan ook in een off road (ERBE).. maar daar zitten ze beschermd.
Ben helemaal met je eens dat veiligheid het belangrijkste is.

Dat snap ik wel.. maar moest toch ff lachen toen je monster capaciteit schreef :-)

Ik heb er twee onderweg, gaan ook in een off road (ERBE).. maar daar zitten ze beschermd.
Ben helemaal met je eens dat veiligheid het belangrijkste is.

Ik vind het na 10 minuten op de rijders stelling wel genoeg;)

Rijden jullie zó slecht dan? :)

zal wel grappig bedoeld zijn, maar mijn opmerking was dat niet. Als het over veiligheid gaat ... jezelf OF anderen, maak ik geen grapkes

en about 10 minuten op rijdersstelling: klopt natuurlijk maar ...
Ik meen de weten dat een lipo het minst "afziet" of schade oploopt als die kleine ontladingsbeurten heeft en telkens terug opgeladen wordt.
Als je dus uit een 5300 zo'n 1700 mA trekt voor een off-roadrace, dan voelt die lipo dat amper. Mooie -reden dus om een "grote" lipo te nemen.
Een 3200 zal even te gebruiken zijn, maar minder lang meegaan, bij de dezelfde herhaalde belasting.

Daarnaast, en belangrijkere reden nog, moet ze dienen voor gebruik in een Offroad-endurance-race .. en dan biedt zo'n lipo makkelijk stints van pakweg 30 minuten met een minder zware motor.

Laatst bewerkt:
Misschien maxamps? Die zijn nu ook waterdicht.

Waterdicht mag dan wel leuk zijn, die maxamps zijn niet hardcased afaik ... and dat is nochtans een absolute vereiste.
'k schreef het eerder al: In Belgische 1/10 (Offroad-)competitie zijn enkel hardcased lipo's toegelaten

Back