lrp pulsar competition

• Topicstarter Topicstarter zwol
  • Startdatum Startdatum
Z

zwol

Guest
Ik heb eerst een robbe infinity 2 gehad. En bij die lader werden mijn accu's 58 graden dat is dus te veel . Dit heb ik op het forum gelezen.
Nu heb ik een lrp gekocht en deze met 5 mv ingesteld dus dacht ik dat mijn accu's wat koeler zouden blijven, onder de 48 graden. Maar tot mijn verbazing worden ze nu nog steeds 58 graden. Hoe kan dit? Wat ik wel heb gemerkt dat na het afslaan van de lader de temperatuur nog een tijdje stijgt Dus als je een temp meting op je lader hebt en 48 graden instelt worden ze dus ook te heet.

gr Marten

Moet je hem instellen op 4mV of met een lagere amperage laden
5mV is te hoog

Sja, de temperatuur ligt niet alleen aan de lader, maar ook hoe je m gebruikt en met wat voor accu's je werkt.

Dus vertell, zoals Erik ook al zegt, eerst eens wat voor cellen je laadt, hoe oud die zijn (oude cellen worden vaak snel warm), met hoeveel A enzovoorts, dan weten we pas meer.

Ik heb de oplossing al. Er is maar 1 pakket dat nu heter wordt. De rest slaat af bij ongeveer 43 graden. Dus ik ben tevreden.

gr Marten

Hij deed het maar met 1 accu verkeerd dus het zal wel aan de accu liggen. Ik heb nog twee oude accu's liggen die ik voor de training gebruik.

gr Marten

Back