LRP S10 Blast Bx

Heb me vandaag een roller van de Buggy aangeschaft voor 115€.

Gm Genius90, Gm Evo3 en Groupner servootje in gelegd. 22t pinion erop.

Vanavond men eerste 2 packs leeggereden en moet toegeven dat ik aangenaam verrast was.

Nu eerlijk, ik kaan geen objectieve commentaar geven aangezien dit men eerste buggyervaring is, maar moet toch zeggen dat ik het rijgedrag leuker vind dan ik initieel dacht. Zeer direct, voorspelbaar, vloeiend... en best nog wel snel :)

Het plan was om met deze buggy een paar keer mee competitie te rijden, voor te zien of het me wat lag... moest dit zo dan het geval zijn kan ik later nog altijd een meer competitiegerichte buggy kopen.

Nog iemand anders hier ervaringen met deze auto.

Groeten

Ha,

Ik dacht al bijna dat ik de enige was met eem lrp blast :p

Het is een geinige buggy hoor, maar ik vind hem toch wat tegenvallen. Op de lrp-fora staan allerlei klachten, ook over brekende onderdelen. Ik heb hier geen last van gehad, het is gewoon geen bashauto. Wat wel een nadeel is is de open transmissie... de tandjes open en bloot om zand te happen, dus voor echt off-road istie al niet geschikt.
Ook heb ik de aandrijving al wat aangepast, er zat een 'slinger' in de bevestiging van mn spur, en dat vreet tandjes :D

ik zal vanavond wel een fotootje plaatsen, ben nu niet thuis.

Ben benieuwd wat anderen vinden!

Robert

Nou, het is een prima auto verder, het stomme is gewoon de 'domme' foutjes die ik als ontwerper beter zou doen lijkt mij :rolleyes:

Ik heb er gisteren men Leopard 3650 in gelegd... en draai hem nu op LRP competition car line 3S lipo's.

Alles gaat vrij goed voor rondjes te rijden op de parking... wel 2 x de center aandrijfas los gekomen... maar ja, RTR hé.... keertje helemaal uiteen halen... keertje deftig terug in elkaar steken... en dat werkt weeral veel beter :)

En voor te bashen heb ik de LRP zeker niet aangeschaft :) Daar heb ik men Monsterachtige Bullet voor :)

Een typ voor iemand die nog vind dat hij zeer onderstuurd is.... haal de voorste swaybar eraf.. je zal merken dat je plots veel meer grip op de voorwielen krijgt :)

Back