LRP s10 Blast TC chassis topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien hier nog geen topic over is en ik er nu zelf eentje besteld heb bij conrad (clubracer),wil ik hier wel een topic over aanmaken.
Reden van de aankoop is dat ik reeds een Blast TX heb en hier wel over te spreken ben.
Vele onderdelen zijn ook uitwisselbaar en makkelijk te bestellen.
Foto's zullen zo snel mogelijk komen wanneer de auto binnen is,gelijk met de extra info en de eerste bevindingen.
Normaal komt de auto woensdag of donderdag toe.
Dan begin ik met de check up en wordt hij gelijk voorzien van een brushless set.
Hoop dan ook al een testrit te kunnen maken.
Ik pas dan telkens de beginpost aan wanneer er een update is.

Grts Anthem

Features:

• Electric 1/10 Onroad Touring Car; Completely built onroad model (without tyres and body shell)
  • Completely built with ball bearings
  • Fully adjustable onroad suspension for perfect handling
  • CVD driveshafts front
  • Steel spider differentials front and rear
  • Front and rear swaybars included
  • Special large-volume threaded „Big Bore“ shocks with 4-hole shock pistons for maximum traction on any surface
  • Low maintenance and efficient universal drivetrain
  • Robust tub chassis for best protection of the electronic components, perfect weight distribution and easy maintenance
  • Battery holder prepared for the use with LiPo and NiMH batteries
  • Left/right turnbuckles in front and rear
  • Blue anodized aluminium suspension arm holder front and rear and motor mount
  • Easy to understand and detailed user manual including helpful tips and tricks for beginners

Omdat dit over de onroad versie gaat,de andere zijn over de twister,tx en bx.
Offroad dus
Ik heb gezocht achter topics over de onroad versie maar niet gevonden.
Indien jij er wel een topic over weet,gelieve de link te geven en dan zal ik dit laten sluiten.

Gewoon ff zoeken in het on-road gedeelte......

Ik heb het dus niet over off-road want als je goed zoekt staat daar niks:smile:;-)

Suc6!

(De topics zijn niet super groot,...maar toch:o )

Alleen jammer dat het weer wordt " voorgekauwd"....

Maar dat zijn idd de topics ......

Ik stel voor dat je je niet langer belachelijk maakt,ik heb wel effectief gezocht en spijtig genoeg niet op "blast" maar wel op "lrp" en "s10" e.d. en toen dus niets gevonden.
Is trouwens niet de eerste keer dat ik met jou een soort aanvaring heb en wordt het een beetje beu.Lijkt of je me viseert man!
Je hoeft mij absoluut niet te behandelen zoals de kleine jongens van 12-13 jaar hier op het forum die voor niets moeite doen (ik beschuldig niet iedereen van die leeftijd) want ik doe dat wel degelijk.Ik ben dan misschien in jou ogen ook nog maar een snotneus van 24 maar wel al volwassen genoeg om zelf opzoekingen te doen...Ik vond alleen niet de juiste info dus doe ik moeite om er een topic over te maken voor misschien volgende gebruikers van die auto die er ook wat mee kunnen en handige info in plaatsen of van gebruiken.
Daar ga jij me dan op afrekenen???Jou niveau ligt voor iemand van in de 40 dan ook serieus laag.T'is niet dat ik een nieuw topic open over een Tt-01 chassis,maar zo reageer jij hier wel.Ga iemand anders lastig vallen man,je posts zijn op deze manier niets waard terwijl de mijne dat op dit moment wel zijn maar jij hebt hem effe komen verzieken.Ik heb geen topic verkloot hoor,dat heb jij net gedaan.
Enneuh...heb je die topics even bekeken? Ik denk dat deze het wel waard was om te maken,maar bon als jij de andere beter vond...

@ Roelof : Bedankt voor de topic's.

@ mod's : deze mag dan maar dicht,excuses voor het ongemak.

prima man ,

refereer aan alleen wat regeltjes ,die ook jij hebt te respecteren:

lees-dit-voordat-je-post

Goed je mist wel eens een zoekterm , maar zelfs via google vindt men de links naar topics,beetje eigen initiatief wordt gewaardeerd, suc6 met het topic......

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back