LRP S10 Blast TX of LRP S10 Blast BX

• Topicstarter Topicstarter Hrrbs
  • Startdatum Startdatum
dat ligt er een beetje aan hoe je ermee gereden hebt en waarschijnlijk ook wat er gebeurt is (versleten?) en ook welke motor je gebruikt

Ik rij gewoon met 9 t erzrun en er zijn gewoon 2 tandjes helemaal afgebroken. En ik reed gewoon normaal beetje op de straat door de wijk heen.
dat ligt er een beetje aan hoe je ermee gereden hebt en waarschijnlijk ook wat er gebeurt is (versleten?) en ook welke motor je gebruikt

ik denk niet dat garantie is want het lijkt me een beetje dat je er dan iets van een steentje tussen hebt gekregen

Dat is het juist daarkunnen geen steentjes inkomen;) Want is helemaal afgesloten en er zaten ook geen steentjes of zand in de voorste gearbox om het maar ff een naam te geven:P
ik denk niet dat garantie is want het lijkt me een beetje dat je er dan iets van een steentje tussen hebt gekregen

weet je ook zeker dat je pinion gear dezelfde metric pitch heeft als je spur gear?

Dont no:P Kheb em al weer gemaakt morgen avond hoor ik of die onder garantie vervangen is of niet. want men buurman moest werken en me buurvrouw wist het niet (jaja ik woon naast een modelbouwwinkel haha;p:P) nee 550 motor past niet;) alleen 540
weet je ook zeker dat je pinion gear dezelfde metric pitch heeft als je spur gear?

Dont no:P Kheb em al weer gemaakt morgen avond hoor ik of die onder garantie vervangen is of niet. want men buurman moest werken en me buurvrouw wist het niet (jaja ik woon naast een modelbouwwinkel haha;p:P) nee 550 motor past niet;) alleen 540

OK BEDANKT u, weet iemand een goed 12turns motortje voor in de BX?

pfff ik weet het niet

maar kun je niet net zo goed er iets van een EZrun in gooien dat gaat een stuk harder en is denk ik niet bijzonder veel duurder

pfff ik weet het niet

maar kun je niet net zo goed er iets van een EZrun in gooien dat gaat een stuk harder en is denk ik niet bijzonder veel duurder

heb ik ook al in de slash:D
maar ik heb al een regelaar bruced. maar ik die gaan gebruiken.

http://www.lrp.cc/en/products/electric-motors/car/brushed/produkt/v10-spec4-12x2/details/

RPM 41100
Power 179W
Voltage Input 4.8-8.4V
Type 12x2

is dit geen goed motortje?

of http://www.lrp.cc/en/products/electric-motors/car/brushed/produkt/gt3-turbo-12x2/details/

RPM 38000
Power 170W
Voltage Input 4.8-8.4V
Type 12x2

Ik denk dat je zelf met de v10-spec4 sneller optrekt en harder gaat.(en je kunt de timing instellen)
voor welke zouden jullie gaan? ze zijn even duur dus?

edit heb net ff zitten zoeken en de standaard motor is 23T en 20.500rpm
dus hij moet veel harder gaan als de stock:)

Laatst bewerkt:
Ik heb hier niet veel kaas van gegeten maar als ik zo de specs bekijk zou ik zeggen dat de V10 beter is

Back