Tizer,
Govert heeft gelijk, ik heb de mijne even "open gesneden" (krimpkous dan hea;-)) en deze waarden kwamen te voorschijn.
Overigens maakt het niet heel erg uit. Enkel de spanning is belangrijk, dus is het verstandig om voor 10V of 16V te gaan. de 10V versie zal iets kleiner zijn.
Ook is het belangrijk te kijken naar de Nano Fharad (zo schreef je dat toch... pff school daar leerde je dit). Hoe groter "hoe beter". Je een LOW ESR versie is beter, maar ook een gewone versie werkt. Deze zal alleen sneller zijn lading verliezen.
Een Power Cap doet niet meer dan de accu spanning pieken "afvlakken". En het afvlakken van deze pieken zal de warmte in de ESC verminderen. Kortom je ESC blijft onder extreem gebruik een stukje kouder. Naast dit is het ook een Buffer voor grote piekstromen die de regelaar vraagt, en de accu misschien net niet kan leveren (is dat nog van toepassing met onze 50C Lijpo's?). Kortom je zou zelfs zonder kunnen rijden, als je niet op de limieten van de ESC gaat rijden.
Tot slot, hoe dichter bij de ESC de Powercap gesoldeerd is, hoe beter deze werkt (stroom en spanning verliezen door draadweerstanden e.d.)
Succes!
Groet Robert