lrp truck puller 2 / carson vertragerbak ?????

• Topicstarter Topicstarter master of disaster
  • Startdatum Startdatum
M

master of disaster

Guest
zijn dr hier mensen die ervaring hebben met de lrp truckpuller 2 7,2v motor zoja dan hoor ik die ervaringen graag

en die carson vertragerkast 1:4 is die makkelijk te monteren op een tamiya globe liner of moet je daar t chashie voor aanpassen en welke bij passende assen set heb ik nodig die voor de king hauler of kan die set helemaal niet onder de globe liner omdat dr namelijk voor de globe liner ook geen assenset te krijgen is

ik heb al een paar keer de lrp truckpuller gebruikt en de rijeigenschappen zijn uitstekend ben nu bezig om de bestaande truckmotor van een ford aeromax te vervangen door de LRP TRUCKPULLER plus een mfu set er direct bij in te bouwen ben toch eenmaal bezig.

dus wat mij betreft een goede keuze . :roll:

ik ga zeer binnen kort de lrp truck motor halen met bij horende regelaar lrp truck digital en een kogelagerset

is die carson vertrager nog een aanrader in combi met de lrp truck motor of doet aleen die motor al zo veel vetraging dat als je die vertrager dr tussen bouwd de truck zo wat stil komt te staan

de lrp truck motor komt dr zowiezo aleen nu vraag ik me af of dr mensen zijn die ervaring hebben met die combi van die 2

Back