Geachte mede-modelbouwers,
Enkele maanden geleden was ik begonnen aan een project "Luchtschip Crusader II". Hier was ik na 2 maanden al mee gestopt, te veel fantasie, en besteden er zowat geen tijd meer aan, totdat het in de prullenbak belanden. Nu enkele maanden verder wil ik opnieuw beginnen met de bouw van een indoor luchtschip "The Flying Dutchmen". En hopelijk bezit ik nu wel de doorzettingsvermogen om het project af te ronden.
Extra informatie:
- Bouwtekening schip: (veranderd) Black Pearl (style)
- Bouwtekening ballon, op gewicht van ballon + schip berekenen (uittekenen)
Bouwtekeningen + verslag volgt...
Enkele maanden geleden was ik begonnen aan een project "Luchtschip Crusader II". Hier was ik na 2 maanden al mee gestopt, te veel fantasie, en besteden er zowat geen tijd meer aan, totdat het in de prullenbak belanden. Nu enkele maanden verder wil ik opnieuw beginnen met de bouw van een indoor luchtschip "The Flying Dutchmen". En hopelijk bezit ik nu wel de doorzettingsvermogen om het project af te ronden.
Misschien wel de enige op dit forum... Misschien wel de enige op de wereld... Het bouwen van een modelbouw luchtschip (dan geen zeppelin) maar een combinatie van twee dingen, een schip uit 1600... en een soort luchtzak gevuld met helium (klinkt ingewikkeld),(...) binnenkort plaats ik de bouwtekeningen ook op deze ''thread'' en natuurlijk ook het bouwverslag
Extra informatie:
- Bouwtekening schip: (veranderd) Black Pearl (style)
- Bouwtekening ballon, op gewicht van ballon + schip berekenen (uittekenen)
Bouwtekeningen + verslag volgt...
Laatst bewerkt: