Het volgende probleem loop ik tegen aan,in zowel mijn knight Hauler als in mijn scania zit(komt) de top sound 3 soundmodule van Graupner. Het werkt allemaal geweldig alleen is het geluid niet zo luid. Tenminste, als ik hem op zijn luidst zet stoort en vibreert de luidspreker nogal. Ik heb 3 verschillende luidsprekers geprobeert tot nu toe, 1 uit een 27mc, 1 uit een externe 27mc luidspreker en 1 uit een exteren autotelefoon luidspreker. Allemaal 4 Ohm.
De module kan 4 tot 8 Ohm aan, alleen (tot zover ik weet) is een 8 ohm luidspreker altijd zachter dan een 4 ohm.
Mijn vraag is eigenlijk: Wat voor luidsprekers gebruiken jullie met jullie soundmodules?!
Vooral bij buiten rijden hoor je helemaal niets......als je dan een MFU hoort van tamiya.....
Sjon
De module kan 4 tot 8 Ohm aan, alleen (tot zover ik weet) is een 8 ohm luidspreker altijd zachter dan een 4 ohm.
Mijn vraag is eigenlijk: Wat voor luidsprekers gebruiken jullie met jullie soundmodules?!
Vooral bij buiten rijden hoor je helemaal niets......als je dan een MFU hoort van tamiya.....
Sjon