Na een aantal RTF heli´s en quads toch maar een DJI f450 met Naza gekocht om een beetje echt te leren vliegen. Heel spannend is dat allemaal niet natuurlijk. Omdat ik gewend ben om te racen (1:10 off-road) miste ik de snelheid toch wel een beetje.
Toen zag ik een tijdje terug dat welbekende Wipeout/StarWars-achtige filmpje op YT waar een stel Fransozen met hun mini quads door de bossen racen. Uiteraard was ik ook verkocht en gelijk de eerste stap gezet om zelf te gaan bouwen.
Eerst maar begonnen met heel veel te lezen op forums om een idee te krijgen wat ik wil en vooral om erachter te komen hoe je het goed vliegend krijgt.
Ik heb wel besloten om maar gelijk wat kwaliteitsprodukten te gebruiken
.
Ben de laatste tijd (na zo´n 10 bestellingen in de afgelopen 7 jaar) wel een beetje klaar met de "ik-hoop-maar-dat-alles-het-nu-wel-doet" onderdelen van HK
. Laatste keren last van spullen die DOA waren, verkeerde order, verkeerde onderdelen en dingen die na een paar dagen al in rook op gingen.....
Vandaag eerste pakketje ontvangen

Toen zag ik een tijdje terug dat welbekende Wipeout/StarWars-achtige filmpje op YT waar een stel Fransozen met hun mini quads door de bossen racen. Uiteraard was ik ook verkocht en gelijk de eerste stap gezet om zelf te gaan bouwen.
Eerst maar begonnen met heel veel te lezen op forums om een idee te krijgen wat ik wil en vooral om erachter te komen hoe je het goed vliegend krijgt.
Ik heb wel besloten om maar gelijk wat kwaliteitsprodukten te gebruiken

Ben de laatste tijd (na zo´n 10 bestellingen in de afgelopen 7 jaar) wel een beetje klaar met de "ik-hoop-maar-dat-alles-het-nu-wel-doet" onderdelen van HK

Vandaag eerste pakketje ontvangen