Lunar Lander 4

Nee, dat bedoelt hij niet. Hij snapt niet dat mensen nog zonder CPPM vliegen. Ik heb geen Assan voor mn quad (wel voor mn bootjes), maar ik ga een FrSky hack module in een MX-16 bouwen. Dan heb ik telemetrie en CPPM.

Er zitten blijkbaar nogal wat haken en ogen aan timecop zijn bordje.
Hij is zo goedkoop is ondanks alle extras omdat hij goedkope sensors gebruikt heeft.
Kan niet tippen aan de BMA180 zeggen ze.

Ook is het bordje niet direct compatibel met arduino,
die moet je eerst hercompileren en dat gaat niet altijd even makkelijk.

En dan natuurlijk nog dat gemiep met CPPM,
heb je dat niet dan zul je het moeten doen met slechts 4 outputs.

Dat je het moet hercompileren geeft misschien niet zo, das 1x door de ontwikkelaar en iedereen kan er weer mee door misschien, maar het CPPM gedoe en de wat minder rustige acc sensors zijn mij de baro/mag extras eigenlijk niet waard.

Heej nog een LL4 erbij :D
(mooi he, de black version... heb ik ook :P )

Sven heeft me aangestoken met het quadcopter virus.... het fpv virus had hij me al mee aangestoken (en heb ook een FPV nemo, ik ben dus Pieter :P LOL)

De reden dat ik eerst normaal met het ding ga vliegen, is omdat ik nog geen geld heb voor fpv spullen... en wel gebruik wil maken van het ding :D
Bovendien vind ik het ook gewoon leuk :D
Hij moet nog wel in elkaar gezet worden, maar ok.

maar sven heeft wel gelijk hoor, omdat je FPV kijkt, gaat het veel makkelijker!!!! (heb het met die van hem geprobeerd)
Je moet gewoon neit te voorzichtig starten... gewoon RUK aan die sticks, en hop gelijk een meter of 2 a 3 de lucht in :D

Mijn fpv setup komt er, zodra ik mijn xray nt18t verkocht heb, tot die tijd helaas geen budget :(

Laatst bewerkt:
Back