M AUTO 2

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door stormracer, 8 jun 2004.

  1. stormracer

    stormracer Guest

    heeft iemand toevallig de m auto 2 al ben namelijk benieuwd naar hoe de carson attack uit de test is gekomen
     
  2. marvin

    marvin Guest

    gewoon kopen, zo duur issie niet :?
    ik was donderdag bij bruna, maar toen hadden ze hem nog niet :cry:
     
  3. marco_b

    marco_b

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    425
    Locatie:
    Duiven
    Ja de M-auto 2 is in mijn bezit, en de carson attack komt er best goed uit.
    Maar om het fijne te weten moet je gewoon een abonnement nemen, of los kopen........
    Is weer goed voor de voortzetting van het blad
     
  4. stormracer

    stormracer Guest

    ja weet ik maar dan moet je weer 5 euro betalen voor verzendkosten ga denk ik morgen even kijken bij de boekelier ofzo
     
  5. marco_b

    marco_b

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    425
    Locatie:
    Duiven
    Voor 4,75 wordt hij opgestuurd
     
  6. corvette

    corvette Guest

    Waardeloze bespreking. Diepgang van nix , +/- punten die een kind kan verzinnen.

    Jammer. De meeste andere tests vond ik op zich wel goed. Daar hadden ze tenminste de auto's echt door wedstrijdrijders in officiele wedstrijden laten meedoen. En niet zoals met de Carson ff een rondje over een grasveld. :wink:
     
  7. marco_b

    marco_b

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    425
    Locatie:
    Duiven
    Moet een carson gelijk een wedstrijd rijden dan, daar gaat het toch helemaal niet over.
    De test ging erover hoe hij zich in terrein gedraagt.
    Als je een nieuwe auto als de carson gelijk inzet in een wedstrijd zonder dat je weet hoe je hem nog moet afstellen om er lekker mee te rijden (het model is nieuw), ga je zeker af, en zal de test dus ook slecht uitkomen.
    Dus heb je weer niets.

    Dus om te roepen dat het een waardeloze bespreking is, is opzich al bekrompen :showass:
     
  8. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Op zich geeft corvette toch wel argumenten voor zijn stelling: weinig diepgang, +-punten die iedereen had kunnen verzinnen, dus zo bekrompen vind ik het niet (ik vind dat we dat eerder over jouw reactie kunnen zeggen, maar dat terzijde). Volgens mij pretendeert de Attack hetzelfde niveau te hebben als de Marder, dan is het volgens mij ook goed om die onder gelijke omstandigheden te testen.
    Wat de kwaliteit van het blad betreft: de meningen zijn verdeeld. Bij ons op de club vind de een het heel goed en de ander vindt het helemaal niets. Ik heb er even snel doorheen gebladerd, maar ik vond het er wel goed uitzien. Heb niets echt gelezen, dus inhoudelijk kan ik er weinig over zeggen, maar de afwisseling leek me prima en het zag er netjes uit. Just my 2 cents...
     

Deel Deze Pagina