M-chassis velgen op TL-01?

Ik wil graag wat kleinere wielen op mn tl-01. Passen die van een m-chassis er ook op met kleine (of zonder) aanpassingen en zonder dat het chassis over de grond schuurt? Of zijn er andere kleinere wielen die passen? De huidige wielen zijn wat te groot, de verhouding wiel/auto klopt niet echt met de skoda 120ls kap, ook kan de auto niet echt sturen zo.

Ofdat het chassis de grond gaat raken weet ik niet maar denk het eigenlijk niet.
Normaal moeten ze wel passen denk ik (zelfde soort hex dus...)
Je moet dan wel letten op het plaatje dat je vanonder wou bevestigen als versteviging voor de 2 chassis delen.Dit zou ik dan ergens anders proberen te doen,zijkant of bovenkant ergens ofzo...anders zal dat wel eens over de grond kunnen slepen.
Je kan altijd nog spelen met je veren enz. om hem wat hoger op de pootjes te krijgen.
Succes :D

edit: Hier heb je maten van een m chassis velg,kan je gelijk meten of het kan of niet.
Even doorscrollen naar onder voor de gegevens te bekijken.
Ook vind ik dat je voor deze prijs niet echt kan sukkelen voor een setje velgjes,past het niet verkoop je ze gewoon :)

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI0001P?I=LXAEEY&P=8

Ah mooi, dan past de velg zelf dus wel op het chassis:). Het plaatje zou er dan idd waarschijnlijk niet meer onder passen, daar moet even wat anders op bedacht worden.. Zijkant of misschien wel binnenkant lijkt me een goed plan. Bovenkant kan ook altijd wel, daar is nog ruimte zat onder de kap van de skoda. Bedankt voor de link! De wielen kosten de wereld niet idd, dat scheelt weer. Ik ga er even naar kijken:p

Back