M Klasse

• Topicstarter Topicstarter hans
  • Startdatum Startdatum
H

hans

Guest
Hallo allemaal,

Ongeveer 20 jaar geleden redelijk aktief geweest in het zeilen met een M-klasse boot.
In de omgeving van Rotterdam waren nogal wat mensen die zich hier ook mee bezig hielden, ik noem een paar namen, fam Mooyman, Boogerd, Jutte, Koornhof, Frits Herfst, en nog veel meer namen die ik vergeten ben.
Mijn vraag is is die vereniging in Rotterdam nog aktief, en een tweede vraag waar zijn er eventueel nog M-klassers ( en de spullen hiervoor te koop) ?

Met vriendelijke groet Hans

Hans,

Bedankt voor de link, leuk om te lezen, en mogelijk kom ik op deze manier verder. Ik ga nog eens verder spitten.

groetjes Hans

M klasse is redelijk doodgebloed, geloof dat de HMBC er nog wel wat mee doet, de boten die internationaal mee kunnen komen kosten een godskapitaal, en dus heeft de klasse zichzelf om zeep geholpen..........Peet..................8)

Toch hoor ik nog regelmatig over wedstrijden ed, is er dan niemand die me verder kan helpen?
Ik heb het rompje van de zolder gehaald en ben bezig dit weer vaarklaar te maken.
Uiteraard moeten er de nodige dingen vervangen worden, en daar zoek ik oa adressen voor.

Groetjes Hans

Het Marblehead zeilen begint langzamerhand weer meer belangstelling te krijgen. Tom Koornhof is nog steeds aktief bij NeMoZo. Email: t.koornhof@hccnet.nl
Ook bij de ANSF is er een groep M-klasse zeilers aktief bezig, vooral afkomstig van MVWoubrugge. Neem eens contact op met Dirk van Berkel:
d.van.berkel@hccnet.nl
Succes

André

He Andros bedankt, Ton Koornhof is voor mij een bekende, hij zeilde indertijd regelmatig in het water bij het lagenbergse bos en op de rotte meren.

Bedankt ik ga de beide mensen een mailtje sturen.

Groetjes hans

Back