Hoi allen,
Ik ben lang niet meer actief geweest op deze site omdat ik dacht dat ze niet meer actief was.
Dus wel
en hier ben ik dan weer 
Nu niet meer met een schaal 1/16 (zie mijn bouw verslagen in het verleden) maar met schaal 1/6.
Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een M3 Grant tank van Field of Armor.
Ze is een beetje een Frankenstein omdat er de tracks en aandrijf tandwiel onder zitten van Armortek (van een Sherman) en dus niet de orginele plastic dus ik ben er blij mee.
Gezien ik een M3 nog nooit gezien heb in de schaal 1/6 (ik kwam ze tegen op MP) heb ik ze meteen voor de gekocht.
De accus,s waren defect dus eerst maar eens nieuwe geinstalleerd.
Toen viel me meteen de grootte en dus onhandelbaarheid op en dus ben ik de m3 eerst aan het voorzien van hijsogen.
Dan hoef ik niet eerst alle electronica vd bovenbouw los te maken om in te tank te kunnen werken.
Koepel draaait, beide lopen kunnen bewegen en de aandrijving loopt soepel.
Er zou ook terugslag op de lopen zitten evenals motor geluid maar ik moet nog zien uit te vogelen hoe en waar dat allemaal zit.
Met bewondering en verbazing heb ik het verslag gelezen van Henk Freubelaer.
Zo handig ben ik niet en ik durf ook niet te gaan gieten.
Ik ben bang dat ik in Beverwijk (brandwondencentrum) wakker wordt.
Ik zal dus werken met alu en mijn draaibank en eventueel wat proberen te lassen.
Voor reserve tracks heb ik inmiddels contact opgenomen met armortek maar dat mailcontact verloopt nogal traag.
Ik ben lang niet meer actief geweest op deze site omdat ik dacht dat ze niet meer actief was.
Dus wel


Nu niet meer met een schaal 1/16 (zie mijn bouw verslagen in het verleden) maar met schaal 1/6.
Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een M3 Grant tank van Field of Armor.
Ze is een beetje een Frankenstein omdat er de tracks en aandrijf tandwiel onder zitten van Armortek (van een Sherman) en dus niet de orginele plastic dus ik ben er blij mee.
Gezien ik een M3 nog nooit gezien heb in de schaal 1/6 (ik kwam ze tegen op MP) heb ik ze meteen voor de gekocht.
De accus,s waren defect dus eerst maar eens nieuwe geinstalleerd.
Toen viel me meteen de grootte en dus onhandelbaarheid op en dus ben ik de m3 eerst aan het voorzien van hijsogen.
Dan hoef ik niet eerst alle electronica vd bovenbouw los te maken om in te tank te kunnen werken.
Koepel draaait, beide lopen kunnen bewegen en de aandrijving loopt soepel.
Er zou ook terugslag op de lopen zitten evenals motor geluid maar ik moet nog zien uit te vogelen hoe en waar dat allemaal zit.
Met bewondering en verbazing heb ik het verslag gelezen van Henk Freubelaer.
Zo handig ben ik niet en ik durf ook niet te gaan gieten.
Ik ben bang dat ik in Beverwijk (brandwondencentrum) wakker wordt.
Ik zal dus werken met alu en mijn draaibank en eventueel wat proberen te lassen.
Voor reserve tracks heb ik inmiddels contact opgenomen met armortek maar dat mailcontact verloopt nogal traag.