Maart meeting

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Herman te H., 27 jan 2004.

  1. DjangoT

    DjangoT Guest

    ik neem ook 1 tafel mee en 2 stoelen, of meer
    en uh 12 pionen.
     
  2. Rick St.

    Rick St. Guest

    stuk of 35 flessen.. ;-)
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Lol, feestje van te voren geven :lol: dan heb je flessen genoeg ;)

    Ik kan denk ik niet veel mee nemen, maar Erik zou wat mee nemen.
     
  4. dikketienes

    dikketienes

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    417
    Locatie:
    Breda
    Bij mij licht het aan de winkel willies of die optijd zijn met mijn savage SS (neem aan van wel :lol: ) en of ik vervoer heb maar dat is het 2de.

    Dus van mij horen jullie nog wel.

    gr dick
     
  5. duke

    duke Guest

    Duke
    mijn frequentie is 83
    had fout doorgegeven
     
  6. DjangoT

    DjangoT Guest

    Heey, cool man ik neem ook lege flessen mee ik hoop dat mijn auto het doet, ik denk zelf dat mijn moter super erg verzopen was dat de moter tegen druk krijgt :s
     
  7. hilbren

    hilbren Guest

    is het misschien een idee voor de offroaders om een schep mee te nemen, dan kunnen we gaan springen oid.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Helaas ben ik er niet... niet dat het heel erg is, want ik zit dan met mijn board in frankrijk, lekker de pistes onveilig maken!

    Maar ik had het best leuk gevonden om daar bij te zijn, ondanks de afstand die ik af moet leggen om daar te komen... ik zou er veel van kunnen leren, maar jah, dit zal nog wel vaker gebeuren, dus dan probeer ik er natuurlijk wel bij te zijn!

    Groet!

    Arjen
     
  9. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    frequenties zijn niet meer belangrijk we maken een freqeuntie bord dus als je rijd even afhangen wij maken ringetjes met een stuk papier

    moeten jullie zelf even naam er op zetten en niet vergeten weg te halen als je niet meer rijd :p
     
  10. Rick St.

    Rick St. Guest

    Even dit topic doen herleven voordat we hem niet meer kunnen vinden :lol: maar het word groot, vorige keer was het terrein weer anders.. maar wel mooi!! en niet echt plat.. dat was weer minder.... maar 21 maart is het wel weer veranderd.. hopelijk dat het dan mooi is...en vlak.. zoals een tijdje geleden waar ik met herman(rc monster) reed.. Met jumps.. en een jump naar de andere kant :lol:

    maaja...



    Rick
     
  11. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    uhm.. over dat feestje he?... ik geef dus een feest op zaterdag 20 maart, vanwege mijn verjaardag! :D

    ik krijg een micro, en dan hoop ik hem af te hebben voor het weekend. als dat dus lukt, neem ik hem mee!

    groeten, thomas
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Dat is mooi, kunnen we die dingen ook zien gassen :)
     
  13. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    dennis, volgens mij kun je met een micro niet gassen, dat is een elektro hoor! :lol:
     
  14. Rick St.

    Rick St. Guest

    hahaha, wel plankgas :lol:
     
  15. bartol1988

    bartol1988 Guest

    eerst carnaval vieren en dan..... 8) :lol:
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ik ken da wel :p (Ik heb vandaag met mijn CCT , Novak Cyclone TC2 , 9x3 Orion Motor, toch echt wel gegast :D)
     
  17. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    kwam er zeker een mooie rook walm uit je regelaar :lol:
    anders zie je toch echt geen gas hoor . :twisted:
     
  18. Rick St.

    Rick St. Guest

    hahaa net zoals bij jou :lol: enne herman.. ik ga vandaag naar hobma.. Ga je mee?? als het van me pa mag.. Daar staat een rotostart... Zag ik tenminste...

    Rick
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Bij mij kwam er toch rook uit, maar dat kwam omdat het een beetje nat was..Geen schade of zo hoor..
     
  20. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    komt er toevallig mensen met marders ?? ik wil die dingen wel is zien rijden
     

Deel Deze Pagina