Maart meeting

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Herman te H., 27 jan 2004.

  1. DjangoT

    DjangoT Guest

    Vriend van mij meschien die is heel druk met karten en autospeedway ofzow als die tijd heeft komt die meschien wel langs;)
     
  2. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Ligt aan de belasting of ik met een marder kom. Heb nu namelijk het geld ff niet en belating krijg ik veel geld van terug dus dan ga ik hem kopen. Maar die gasten zijn nooit snel dus denk dat het niet gaat lukken om hem 21 Maart mee te nemen.

    De volgende meeting kan wel denk ik als die wat laters is in die jaar :D
     
  3. dikketienes

    dikketienes

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    417
    Locatie:
    Breda
    Ik ga mijn SAVAGE SS vrijdag halen en dan hoef ik alleen nog maar vervoer te hebben en dan ben ik ook van de partij.

    gr dick 8)
     
  4. Rick St.

    Rick St. Guest

    Mwa.. was zondag een marder... zit die ook op dit forum?? laat het me even weten! Want vind het niet normaal hoe jij hebt gereden bij ons, met die leeftijd moet je wel beter weten!


    Rick
     
  5. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    muahaha die kerel leek wel bezopen :lol:
    sloeg steeds over de kop en rijd alles naar de kloten wat maar binnen zijn bereik was.
     
  6. DjangoT

    DjangoT Guest

    jah maar hij rijd zow omdat die voor en achter (s) remmen heeft dus gast die gewoon wat rond en die ken wel remmen ik ken zat van die lui.
     
  7. DjangoT

    DjangoT Guest

    ik rij nog beter :D:D:D:p whahah eigendunk :S
     
  8. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    ach ja die FG van je reed echt wel super gek ik werd gek van mijn trekstarter maar ik denk dat ik het probleem gevonden heb. nu met mijn rotostart in de zeskant zit een scheur dus waarschijnlijk is dat het probleem. nu hopen dat ze die zeskanten los verkopen.

    maar hoe ik dat voor me kaar heb gekregen :?
     
  9. DjangoT

    DjangoT Guest

    eerst denken hoe je gestart heb.... ik denk je trektouw VEEL tever er uitgetrokken! maar kan ook ergens anders aan ligge.
     
  10. TnT nelis

    TnT nelis Guest

    misschien was hij verzopen en zat de cilinder dus klem en ben jij blijven doorstarten?
     
  11. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    wahaha zou kunnen ja maar denk wel dat ik merk dat ie verzopen was. heb wel 1 keer dicht tegen een vastloper aangezeten dus mischien is dat het wel. maar ja nu maar hopen dat ik zondag kan rijden.
     
  12. Rick St.

    Rick St. Guest

    herman, ga em anders vanmiddag halen in plaats van vanaaf, dan kunnen we nog rijden!!


    Rick
     
  13. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    sufferd mischien werken mijn ouders !!
     
  14. marco_b

    marco_b

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    425
    Locatie:
    Duiven
    fietsen.......
     
  15. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    idd doos op de snelbinders en gaan met die banaan is nu ook lekker weer om te fietsen dus :D
     
  16. Rick St.

    Rick St. Guest

    wat lekker fietsen van Duiven naar nijmegen :lol: zelfs arnhem is nog ver :lol:


    Rick
     
  17. marco_b

    marco_b

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    425
    Locatie:
    Duiven
    Nou nou, als je via het looveer gaat, binnendoor, is het 20 km.
    Dat heb je toch wel over voor je hobby, en je hebt toch de hele week vakantie..... ;-))
    BTW het is niet in Nijmegen, maar precies tussen Arnhem en Nijmegen in.
     
  18. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    ach rick is niks gewend. :lol:
     
  19. duke

    duke Guest

    als je nu eens rustig probeert te starten heb je dit probleem niet. Je trekt als een wilde aan die trekstarter man!
     
  20. Rick St.

    Rick St. Guest

    'heh... we hebben het over fietsen hoor :lol: trekstart is weer gemaakt ;)
     

Deel Deze Pagina