Maart meeting

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Herman te H., 27 jan 2004.

  1. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    vandaag nog even 8 pionnetjes er bij gehaald, ik neem er dus in totaal 14 mee...
     
  2. Rick St.

    Rick St. Guest

    mooi zo!
     
  3. Blade_3

    Blade_3 Guest

    kan iemand een samenvatting maken van dit hele gebeuren, duz alle kanalen precies de plek tijd , datum en wat nou de planning is van die dag, het is een beetje lastig als iedereen die graag wilt komen nu eerst deze 10 pagina's moet gaan doorlezen,

    heb al wat gelezen over de kleine stukjes in onze zenders,
    1 - Jasper: freq 52
    2 - Herman: freq 91
    3 - Rick: freq 58
    4 - martin: freg 92
    5 - Erik: freq 50-92
    6 - Thomas: freq 50 (2x... maar dat boeit niet)
    7 - duke: freq 40
    8 - Coen: freq nog onbekent moet nog auto kopen.
    9 - LouD: freq 58 (Ik kom misschien)
    10 - Dennis : Freq 59 (Ik ben er )

    als ik kom heb ik nr 81 of 90, wel slim idd om een bord op te hangen, doen we op ERCE ook, wel met wasknijpers maar dat is wel veelgevraagd voor 1 dag.

    misschien is het ook wel even handig als er een lijstje word gemaakt met wie welke auto's meeneemt, kijk als ik als enige met een Xray aan kom zetten terwijl iedereen me voorbijraast met een serpent of andere snelle karren :S wel zal ik als ik kan komen met een Savage SS, even lijp gaan jumpen en kijken hoelang deze kap het uithoud bij mij :D. ik heb ook gehoord dat er veel meer mensen komen dan deze 10 met een frequentie, wel handig als iedereen fff dit doorgeeft zodat we neit tekort komen aan die dure kristallen... nou nog maar hopen dat het geen hondeweer word...
     
  4. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    en zie hier mark, de autos!

    en we gaan met z'n allen duimen voor goed weer!
     

Deel Deze Pagina