Mac .28 motor vraag

Hallo ikheb pas een mac star .28 motor.
Alleen is hier geen trekstarter bij en ik heb geen startbox.
weet iemand toevallig welke trekstarter ik hier bij moet halen ?
Want de gewone past niet . heb een binnen oneway lager er op.

Met :google: maak je denk ik de grootste kans dat je daar achter komt. Ik heb zelf nog nooit van dat merk gehoord.

PS. Of misschien toch wel. Is het niet een Hyper Mac-Star Mach .28 van Ofna/Hobao? Met een zwarte koelkop? Volgens mij heb ik er ook nog zo een in de schuur liggen ergens.

Laatst bewerkt:
Ik had ook al gegoogled hoor :D
En kwam ook wel de parts list tegen.
Alleen niet waar ik ze kan kopen. Daarom vraag ik het hier.
En op de website staat van alles behalve de onderdelen los.

@superpikkie
Als je de motor ook hebt liggen met trekstarter , Wil je de trekstarter ook verkopen ?

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei, als je ook een krukas nodig hebt kan je beter de 2e hands markt op voor een startkist, kan je goedkoper uit zijn....

@superpikkie
Als je de motor ook hebt liggen met trekstarter , Wil je de trekstarter ook verkopen ?

Ja, en dan kan ik zelf zeker een nieuwe kopen haha, die is gek.:hammer:

Bovendien ligt ie volgens mij uit elkaar. Die trekstarter is echt horror om weer in elkaar te krijgen.

Volgens mij is de trekstarter trouwens hetzelfde als die op de goedkope hyper .21 motortjes zit. Die trekstarter kun je nog wel los krijgen op Ebay denk ik. moet je wel even zoeken, succes.

Maar als je ook een andere krukas nodig hebt, heb je nu wel een mooi excuus om een startbox te kopen. Ben je net zoveel voor kwijt, is minder gedoe en zo'n ding is altijd handig om te hebben.;)

Haha sorry super pikkie
Had het dus anders gelezen dan jij bedoeld had, kan gebeuren.
Maar idd ben ff opebay geweest en staat al in bestelling .
Heb liever een touwtje dan een startbox. Als de wagen toch ergens afslaat hoef ik geen kist op sleeptouw te nemen.

Maar thx voor de info.

En roelof ik heb zelf ook nog wel een andere krukas liggen hoor die past.
Alleen ik wou het eerst zo proberen .

Back