Mac Vlijmen Brabants Shortcourse open 28 augustus

Yep, vind het zelf ook wel jammer!

In september gaat het hem niet worden. Dan zit ik Zanzibar (honeymoon), ook leuk natuurlijk ;-).

Ik probeer sowieso zondag even langs te komen

Yep, vind het zelf ook wel jammer!

In september gaat het hem niet worden. Dan zit ik Zanzibar (honeymoon), ook leuk natuurlijk ;-).

Ik probeer sowieso zondag even langs te komen

FF aan je vrouw uitleggen dat Zanzibar niet kan doorgaan ivm een wedstrijd als ze echt van je houd begrijpt ze dat wel ;)

ik had al een verwachting vandaar toen er iemand anders me een pm stuurde over die transponder om zondag te lenen had ik zelf al zoiets,omdat de ene het niet zeker weet leen ik hem aan een ander uit.

maar na zondag is die waarschijnlijk nog steeds te koop zullen we maar zeggen;)
Ik denk niet dat Rob mijn auto nog voor zondag klaar gaat hebben (als hij ze uberhaupt al binnen heeft). Dus ik zal zondag niet meerijden. Ik probeer wel even langs te komen, wat plaatjes te schieten of wat te filmen.
Dan moet ik binnenkort maar wat komen 'vrij-rijden' om wat baan gevoel op te doen.

Geen reden tot verontschuldiging! Ik snap het helemaal! Ik kan hem inderdaad wel van je overnemen... Zeker gezien het feit dat ik eindelijk mijn geld terug heb van een niet te nader noemen rc-zaak in Den-Bosch....

FF aan je vrouw uitleggen dat Zanzibar niet kan doorgaan ivm een wedstrijd als ze echt van je houd begrijpt ze dat wel ;)

Je hebt het dan waarschijnlijk over mijn vriendin, aangezien ik dit met dit voorstel nooit aan trouwen toe ga komen ;)

nou ik ben benieuwt hoe de baan erbij ligt voor zondag, anders denk ik dat ik morgen een afstandsbestuurbaar bootje erbij moet kopen ;)

Ik ben ook zeer benieuwd maar vanavond gaan ze met baan onderhoud aan de gang dus we zullen het allemaal wel zien zondag!

Mijn "weer" apps op de eifoon voorspellen niet heel veel goeds... ik ben nog steeds een app aan het zoeken waarop het zondag droog blijft ;)

Hopen dat er morgen ook ff iemand met een wisser over de baan kan gaan helpt altijd een beetje. Helaas moet ik werken anders had ik het graag gedaan!

Ik woon op 3 kwartier afstand en heb de weekenden meestal strak vol gepland dus voor mij gaat dat 'even' niet lukken helaas.

Er is gisteren baanonderhoud gedaan en we hopen allemaal dat het droog genoeg is. Helemaal een droge dag hoeven we niet op te rekenen denk ik, maar als het vandaag meevalt met de buien zal de baan toch wel redelijk droog zijn.

Ja inderdaad, maar reken daar maar niet op. Ik baal er ook een beetje van aangezien ik er speciaal vrij voor heb gevraagd. Wat een enorm slechte zomer hebben we hier dit jaar zeg :(

zit ik aan te denken ja.. maar ik moet dan eerst via de A20 naar de A16 en op de A20 zijn ze ook bezig. afgesloten rijbanen enzo

6xubrk.jpg

Ik rij sowieso altijd via de A16 en A59 naar bergschenhoek. Hoop dat niet iedereen het af laten weten. Hier schijnt nu inderdaad de zon redelijk.

Back