Mac Vlijmen micro race!

Hallo iedereen,

Volgende week zondag (17 juli) is het dan zover. De Mac Vlijmen Micro race!

Deze dag geen aanhangers vol onderdelen maar een enkele doos met alle benodigde spullen! 1/16, 1/18, 1/24, hoe kleiner hoe beter!
Er zal gereden worden op het normale 1/10 klei circuit. Spektakel gegarandeerd dus!

De inschrijven zijn om half 9, een eigen personal transponder is verplicht.

Dat is wel leuk ik ga ff kijken of ik kan komen.

Kan je iets meer vertellen hoe het 1 en ander er uit gaat zien?
Ik heb wel een paar micro's maar zijn denk ik niet allemaal geschtkt op het circuit. Hoe maak ik mijn transponder (heeft stroom nodig) in een 1:24 losi SC/raly???

Al met al vertel iets meer als het kan.

Groet Ronald

Hallo Ronald,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoe het in jou 1/24 zit maar bij de de 1/18 en 1/16 word er gebruikt gemaakt van een normale ontvanger waar hij ingestoken kan worden. Afhankelijk van het aantal deelnemers zullen de verschillende formaten gesplitst kunnen worden.

De dag zelf word een race die het zelfde gehouden word als de normale 1/10 races. Dus eerst kwalificeren gevolgd door een aantal finales.

Er word gebruik gemaakt van het normale circuit. Uit ervaring blijkt dat de meeste micro's hier wel mee overweg kunnen. Voor de meeste mensen de uitgelezen kans om hun kleine bolide de grote wereld in te sturen. ;)

Uiteraard staat fun deze dag voorop!

Groeten,
Tom

Back