Mach club wedstrijden

Aangezien er nog al wel eens in andere draadjes wat geschreven werd over Mach club wedstrijden heb ik dit draadje maar geopend, dan kunnen we hierin er mooi over schrijven;)

En ik heb gelijk een vraag,

Mag er nu WEL of NIET met de 1:10 club wedstrijden met andere motoren gereden worden als met de N12T1 ?
Want ik kan er niks over vinden. En ik kon helaas niet bij de vergadering zijn.

gr.
Peter

Er mag wel met andere motoren worden gereden, de basic motoren en andere motoren rijden gewoon bij elkaar maar hebben een eigen klassement.

Daarnaast doen de rijders van de N12T1 ook gewoon mee et het normale puntentelling systeem, in theorie zouden ze dus 2x clubkampioen kunnen worden.

Hallo,
Weet iemand hoe het zit met het inschrijven op de brandstof wedstrijden bij de Mach? Dit kan nog steeds niet.
Speelt hier ook het geluid een rol?
Of is het iets anders?
Het zou wel handig zijn als we weten waar we aan toe zijn.

gr.
Peter

Misschien een vreemde opmerking maar is dit niet een vraag die je direct aan de MACH (of op het MACH forum) moet stellen?

1ste race van 10 April staat inmiddels al onine.
je kan je inschrijven via Myrcm of ( als alles goed is) via de mach site.
lees AUB te tekst op het inschrijfformulier.

hoop dat dit keer eens de gehele link erop komt:

http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=5515&pLa=nl

ooh ja,.........graag gedaan.

Laatst bewerkt:
thanks
lukt mij om de een of andere rden nooit grr
copy & paste, maar doet maar de helft elke keer.

maar goed, men komt er altijd wel uit hoor.

@Hugo,
Kan toch gewoon 2 PT`s in mijn myrcm profiel knallen..?
1 Elektro en 1 voor 200 mm, dan regelt jouw systeem wel met welke ik bezig ben tijdens een wedstrijd, toch..? Of moet ik per wedstrijdklasse iets aangeven?

thanks

Huug, je moet de link tussen de url tags zetten, dan pakt die alles in 1 link

thanks

Standaard breek ie inderdaad op die [. Moet je gewoon ff alles tussen URL tags zetten zoals Roelof ook zegt. Als je m'n post quote zie je hoe ik het gedaan heb.

eh........ik zal volgende keer mijn best doen om dat te proberen....als ik het niet vergeet ahahah.

Roy, als je 2 of meer invult, maakt het niet uit welke je dan op het moment in je auto hebt, ( ik persoonlijk wil het altijd wel ff weten). hij pakt diegene die je op dat moment in je auto hebt.
so, no worry's

Volgens mijn zeer betrouwbare bron zou Zoef er al 2 moeten hebben, dus Roy je bent gewaarschuwd, je hebt een concurrent voor de dubbel......

De "Tijger" is zo goed als klaar, rest alleen nog het inlopen en de afstelling en enige oefening + het verwijderen van kinderziektes...aah...moet kunnen,
tijd zat nog, toch...:confused:

Aangezien komend weekend mij eerste clubwedstrijd is heb ik enkele vraagjes.

Kan ik ergens vinden hoe de dag ingedeeld is, hoe het kwalificeren werkt enz? Is dit hetzelfde als de NOMAC reglementen?
Hoe komen jullie aan een pit-hulp? Gewoon aan iemand vragen op de zondag?
Als jullie nog andere tips/trucs hebben hoor ik het graag.

Ik heb er in elk geval zin in!

Aangezien komend weekend mij eerste clubwedstrijd is heb ik enkele vraagjes.

Kan ik ergens vinden hoe de dag ingedeeld is, hoe het kwalificeren werkt enz? Is dit hetzelfde als de NOMAC reglementen?
Hoe komen jullie aan een pit-hulp? Gewoon aan iemand vragen op de zondag?
Als jullie nog andere tips/trucs hebben hoor ik het graag.

Ik heb er in elk geval zin in!

Van 10:00 tot een uur of 13:00 kwalificaties (hangt van aantal inschrijvingen af).
Daarna tot 14:00 pauze en daarna de verschillende finales, met meestal als laatste de 1/10 A-finale die zo rond 16:00 begint.

Kwalificeren is meestal 3x 5 minuten kwalificeren en het gaat dan om wie de meeste rondes aflegt, maar soms wordt het ook wel eens anders gedaan (hint 7 minuten Quali Hugo ;))

Pithulp is inderdaad vragen op de wedstrijddag, er is altijd wel iemand te vinden die bereid is om je te helpen.

Als tip, probeer tijdens de kwalificaties je bandenslijtage bij te houden. Dit kan je dan vervolgens doorrekenen voor de finale zodat je precies goed uitkomt qua slijtage.

Laatst bewerkt:
Back