MACH F3K Wintercup 2014

Hoi,

Ik heb goed nieuws gekregen van Idur Snekeil! :xmas:

Met plezier meld ik jullie dat er in 2014 opnieuw een wintercup wordt georganiseerd op de terreinen van de MACH in Herentals!

Dit evenement vindt plaats op 22 februari 2014.

Meer informatie vind je op de volgende site, waar je je ook kan inschrijven:
Model Aero Club Herentals vzw - F3K International

Cheers,
Johan

Beste Pingu vrienden,
Graag herinner ik jullie er aan dat wie de Pingu wisseltrofee 3 X wind in een periode van 5 jaar deze voor eeuwig en altijd op zijn nachtkastje mag zetten.

Loet heeft reeds 2 verdiende zeges op zijn naam staan..............

groet
idur

Idur, hoezo wisseltrofee! Loet heeft mij, na de laatste wintercup, de pingu voor 10 euros verkocht en ik heb hem wederom mijn kleinkinderen verkocht voor 15 euros!:confused:;)

Idur, hoezo wisseltrofee! Loet heeft mij, na de laatste wintercup, de pingu voor 10 euros verkocht en ik heb hem wederom mijn kleinkinderen verkocht voor 15 euros!:confused:;)

Sotheby's heeft recent de waarde geschat op € 1.500,- en jij verkoopt Pingu voor maar € 15,-. Ach je kleinkinderen kunnen er maar goed mee zijn.;)

Pingu outfit aangepast.

photo 2.JPG

Toch terug in het bezit van de MACH geraakt.

;-)

Tot op de Wintercup 2014

Dat kan nie, dat is toch de rug van Sevy:p:banana: Is dat de nieuwe prijs in 2014?
Nou dan wil ik nie winnen hoor!:rolling:
:proost: Prettige kerst en een gezond 2014

Dat klopt... de site is kapot!

Maar geen nood, je kan nog steeds inschrijven...

Hierbij de mail die ik daarstraks heb rondgestuurd zodat dit technisch euvel onze winterpret niet bederft!

---

Beste DLG vlieg vrienden,

Bij deze wil ik jullie uitnodigen voor de Pingu wintercup F3K editie
2014 dewelke plaats vindt op de terreinen van de MACH in Herentals op
22 Februari.

De Pingu wintercup is een laagdrempelige DLG wedstrijd waar de nadruk
ligt op plezier en gezellig onder mekaar zijn. Het is een ideale
manier om de F3K scene in België beter te leren kennen.

Door een spijtig voorval is het voorlopig echter niet mogelijk om
online in te schrijven.

Daarom zal je om in te schrijven een mail moeten sturen naar David
Claeys op het email adres: davidclaeys@hotmail.com, met vermelding van
de volgende gegevens:
- Naam
- Voornaam
- Land
- Club
- Frekwentie
- FAI nummer

Groet,
Johan Van den Brande

Helaas valt dit jaar de pingu tegelijk met een inhaal-wedstrijd hier in die Niederlande....

Hierbij zeg ik dan ook af, met tegenzin. Ik was namelijk erg graag gekomen indien dat mogelijk was.

Desalniettemin wens ik jullie een gezellige vliegdag toe!

TANTALUS FOREVER.

Vriendelijke groet, Vincent Merlijn

Ps. Dhr Loet Wakkerman heeft snode plannen met de pingu wanneer deze na 3 overwinningen voor eeuwig bij hem blijft. Details zal ik jullie onthouden, maar laten we zeggen dat het van moreel belang is dat loet verslagen wordt.niet dat ik hem de overwinnig niet gun, 2e is ok, als loet de pingu maar ni mee krijgt.;)

Dank Idur, voor deze details wbt. het behouden van de maagdelijke welzijns-toestand van de formidabele Pingu.
Uiteraard wil ik de knuppel zeker niet in het hoenderhok gooien, maar een afgedankte porsche zal toch wel beschikbaar gesteld worden voor het behalen van dit nobele doel? Namen zal ik in deze natuurlijk niet noemen, dat zou erg ongepast en flauw zijn.
Yves.;)

Geen nood, wij hebben met het ergste scenario rekening gehouden.
Indien Pingu ons toch zou dreigen te ontglippen wordt onmiddellijk het cordon sanitaire geactiveerd.

Back