MACH F3K Wintercup 2014

Wat zijn de eisen voor het weer? Wat is het slechtste weer waarbij het toch doorgaat? Momenteel geven ze wisselvallig weer:

Zaterdag blijft het licht wisselvallig met kans op enkele buien maar tussendoor ook droge momenten met zon. De maxima schommelen tussen 5 en 10 graden. Er staat een matige (4bft) en aan de kust soms een vrij krachtige zuidwestenwind.

Als het doorgaat wil ik graag komen kijken, zal er ook met 1m DLG's gevlogen worden?

Het enige wat de winter cup tegenhoud is regen en veel wind. Dus voorliopig zullen we gewoon vliegen.

Normaal is er geen apparte mini ronde, maar je kan gerust mee vliegen. Het is tenslotte voor het plezier.

Hoe ver kan ik gaan zodat hij niet wint?:rolleyes: Ik wilde altijd al eens mijn naam op Loet´s vleugel en van anderen weet ik dit ook!

Moreel en ethisch gezien zijn er geen grenzen, subtiliteit heeft toch wel mijn voorkeur. Beste is om af te wachten dat Der Flugfurher zn modellen naast de auto legt met uitpakken en dan lekker lomp je auto naast m parkeren, beetje chauffeur weet wel n tipje of 2 te raken. Bij een onzeker gevoel hierover zou u de voiture andermaal in de achteruit kunnen zetten.

Een andere optie is om de kantine dicht te houden die dag.:D

Succes heren, pingufuckerts, en andere f3k liefhebbers! Tot volgende pingucup!

Thanks het was weer gezellig in Herentals zoals altijd super goed ontvangen ,goed weer, en een perfecte wedstrijd leiding misschien zelfs beter dan anders ;)

gefeliciteerd aan Loet ik heb hem toch een aantal keer kunnen verslaan in onderlinge confrontaties maar net niet genoeg . 2 luttele punten kosten pingu vermoedelijk de kop.

Veel fotos! En het leek weer erg gezellig! Misschien toch maar eens een club zoeken zodat ik weer VML lid ben en wedstrijden mag meevliegen?

Back