Mach indoor off-road wedstrijd

Eindelijk is het zo ver...
De off-road baan is nu alweer een aantal weken klaar en er
wordt ook flink op gereden dus,.......

Tijd voor een wedstrijd:-D
29 November is deze gepland en er zal gereden worden in de volgende
klasses:
-1/10 2wd buggy
-1/10 4wd buggy
-1/18 buggy/trucks

Kijk voor meer info op de Mach site waar je jezelf ook meteen kunt inschrijven!

kalender - MACH Indoor Off-road Wedstrijd

Tot dan!

Ja ik wil best een keer afdalen naar Haarlem inderdaad als de 1:16 Slash bijvoorbeeld ook wordt toegestaan....

We hebben gisteravond met een 1/16 slash getrained daar. Is echt heel leuk om te doen. Hadden wel erg veel last van griprol, dus heel voorzichtig on the throttle, en dan wordt het wel wat. Maar wat gaan die 2wd buggy's hard!!!!

Zijn nu op zoek naar een stabi voor de slash1/16

Gisteren was er iemand met een 1/16 slash en deze ging best aardig.
Deze kan ook best meekomen met de 1/18 auto's.

Dus wat mij betreft kunnen 1/16 SC trucks gewoon mee doen in deze klasse.
Mochten er genoeg aanmeldingen komen, dan kunnen we alsnog besluiten
om er een klasse van te maken.
Helaas hadden we al eerder besloten dat 1/10 short course niet
geschikt is voor deze baan.

Dat de slashes niet kan, heb ik ook wel een beetje begrip voor. De ramps zijn perfect qua radius etc., maar een waarschijnlijk wel een beetje fragiel.

Lipo is toegestaan in alle klassen,
Alleen heb ik wel een tip voor iedereen....
Te veel power maakt de baan alleen maar moeilijker!;)

Met de 1/10 rijden we met 9.5 en 10.5 motoren en dit geeft genoeg
vermogen.
voor de 1/18 zou ik zeker niet met een 7000 kv en lipo aankomen..:eek:

Lipo is toegestaan in alle klassen,
Alleen heb ik wel een tip voor iedereen....
Te veel power maakt de baan alleen maar moeilijker!;)

Met de 1/10 rijden we met 9.5 en 10.5 motoren en dit geeft genoeg
vermogen.
voor de 1/18 zou ik zeker niet met een 7000 kv en lipo aankomen..:eek:
Zelf een 13.5 + lipo gaat probleemloos en net zo hard als een 10.5...... power is niewt alles op deze baan, netjes foutloos rijden maakt de winnaar.....

De 29e ga ik zelf nog niet redden met de offroad denk ik maar de volgende zal ik wel mee doen.../QUOTE]

Leuk..
Welke klasse ga je rijden?
en met wat?

2wd buggy en waarschijnlijk met een Team C. Motoren weet ik niet, zal wel een 13.5 of een 10.5 worden met lipo neem ik aan.

@LennartB: Er zal ongetwijfeld inschrijfgeld betaald moeten worden zoals bij de meeste wedstrijden het geval is. Ik denk zo maar eens dat er op Untitled Document wel meer te vinden is hierover.

Nee, ik heb besloten de 200mm te laten voor wat het is. Ik kwam erachter dat ik in een paar dagen tijd meer kapot had gereden dan in een compleet buitenseizoen en daar had ik geen trek in ook al was het compleet aan mezelf te wijden. Ik steek mijn geld dan liever in de nieuwe Pro10 voor komend seizoen en ga lekker lol trappen met de off-road. Ook heb ik Harm beloofd om mee te helpen met de wedstrijdleiding voor de on-road indoor wedstrijden en dat is ook belangrijk en daar doe ik Harm een groot plezier mee dus...

Nee, ik heb besloten de 200mm te laten voor wat het is. Ik kwam erachter dat ik in een paar dagen tijd meer kapot had gereden dan in een compleet buitenseizoen en daar had ik geen trek in ook al was het compleet aan mezelf te wijden. Ik steek mijn geld dan liever in de nieuwe Pro10 voor komend seizoen en ga lekker lol trappen met de off-road. Ook heb ik Harm beloofd om mee te helpen met de wedstrijdleiding voor de on-road indoor wedstrijden en dat is ook belangrijk en daar doe ik Harm een groot plezier mee dus...
Hoi Joost je mag mij B4 wel lenen hoor voor de 29e als je maar heel houd :-)

Back