MAD ARMOUR KYOSHO GS.21 Motor vervangen

Hallo, ik ben in het bezit van een MAD ARMOUR een monstertruck van kyosho.
De motor (GS.21) is versleten en niet meer te vinden. Kan ik deze door een universele motor vervangen ? Waarschijnlijk zal ik motorsteunen moeten bestellen maar waar moet ik nog rekening mee houden ? Vliegwiel ? Verder nog iets ? Alvast bedankt voor de reacties .

Is deze zonder verdere aanpassingen te vervangen ? Ik kan hetzelfde vliegwiel gebruiken, geen motorsteunen bijbestellen ? Gewoon de tandwielen overzetten ?

Ik heb het gaan vragen in de winkel maar zij konden mij ook geen sluitend antwoord geven. Zij zouden het navragen bij Kyosho duitsland maar dat is ondertussen al bijna 3 weken geleden en heb na enkele keren te gaan vragen nog steeds geen antwoord.
Ik zal maar een gokje wagen en een motor GX21 bestellen.
We zullen dan wel zien.

Mattijs NED 469 , Alvast bedankt voor de uitleg .

Ik heb de GX 21 ook op mijn madforce zitten en dat werkt zeer goed. Hij heeft voldoende power voor de madforce. Hopelijk gaat dat ook goed met je mad armour maar dat verwacht ik wel.

M.v.g. Mark

Hallo, de motor (GX.21) is gemonteerd "eindelijk" . Er zijn wel nog aanpassingen nodig om de bocht van de uitlaat te kunnen monteren, en door de trekstarter moet er een stang worden verplaatst.Dus de motor is niet 1op 1 te vervangen. Maar als alles is aangepast kan ik weer volop gaan rijden . Bedankt voor de reacties .

Dat motortje kan je op ebay vinden voor gemidelt 60 euro ik zelf heb em voor 35 gewonnen op een ebay veiling. Nieuw.

PS lang geleden dat ik iets heb gehoord over een MAD ARMOUR, mooie wagen en leuk om mee te rijden.

net hetzelfde als de mad force, enkel andere banden en kap van een hummer (-achtige)

ik heb zelf ook een mad force staan, al een jaar of 5 nogaltijd met standaard motor, niet kapot te krijgen...

maar nu een schumacher menace erbij, ook met .21 en 3 bak, BESTE COMBINATIE OOIT!!

greetz

Back