M
Madness
Guest
In dit topic ga ik de bouw van mijn D1:10 body bij houden.
Mijn keuze is gevallen op een body waar ik naar mijn idee nog niemand mee heb zien rijden, een BWM M3 GT2.
Hieronder wat foto's welke als inspiratie dienen;
Work in Progress;
01-10-2010
Toch wel jammer dat de kawada's te breed zijn voor T-Drifts. Tevens ook een begin gemaakt met het aanpassen an de spoiler
05-10-2010
Vandaag wat inkopen gedaan om verder te kunnen knooien, tevens het mes er in gezet #-o
Ook begonnen aan het een en ander te schilderen en een mock up van de spoiler gemaakt.
06-10-2010
Weer wat spullen rijker en wat gaten extra in de body
ray:
Spoiler afgemaakt, zijkanten uitgesneden, en begonnen aan de motorkap.
Ook de buckets afgemaakt.
06-10-2010
Kooi gevouwen
Nu alleen nog de hood vents verder uitsnijden en eens gaan denken wat k met de uitlaat(en) ga doen, want daar ben ik nog niet over uit.
Dan kunnen me met kleuren gaan smeren
Alleen ben k ook nog niet uit over de kleur en wielen #-o
11-10-2010
Kooi gespoten en bezig geweest met de driversset, RHD setje in de BMW
20-10-2010
De eerste lagen verf zitten er op, ben begonnen met PS-5 Zwart voor de raamrubbertjes enzo.
20-10-2010
Alles afgeplakt voor nog een laagje verf!
22-10-2010
Mijn keuze is gevallen op een body waar ik naar mijn idee nog niemand mee heb zien rijden, een BWM M3 GT2.
Hieronder wat foto's welke als inspiratie dienen;

Work in Progress;

01-10-2010

Toch wel jammer dat de kawada's te breed zijn voor T-Drifts. Tevens ook een begin gemaakt met het aanpassen an de spoiler

05-10-2010
Vandaag wat inkopen gedaan om verder te kunnen knooien, tevens het mes er in gezet #-o
Ook begonnen aan het een en ander te schilderen en een mock up van de spoiler gemaakt.

06-10-2010
Weer wat spullen rijker en wat gaten extra in de body

Spoiler afgemaakt, zijkanten uitgesneden, en begonnen aan de motorkap.
Ook de buckets afgemaakt.

06-10-2010
Kooi gevouwen

Nu alleen nog de hood vents verder uitsnijden en eens gaan denken wat k met de uitlaat(en) ga doen, want daar ben ik nog niet over uit.
Dan kunnen me met kleuren gaan smeren

Alleen ben k ook nog niet uit over de kleur en wielen #-o

11-10-2010
Kooi gespoten en bezig geweest met de driversset, RHD setje in de BMW

20-10-2010
De eerste lagen verf zitten er op, ben begonnen met PS-5 Zwart voor de raamrubbertjes enzo.

20-10-2010
Alles afgeplakt voor nog een laagje verf!

22-10-2010

Laatst bewerkt door een moderator: